اخبار

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۲۶۶

فروش اوراق گواهی سپرده 18 درصدی در بانک ملی

شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور تا روز دوشنبه 22 مرداد ماه جاری، تعداد محدودی اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) را با نرخ سود علی الحساب 18 درصد سالانه عرضه می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این اوراق با سررسید یکساله، با نام، غیرقابل انتقال و قابل باز خرید قبل از سررسید با نرخ 16 درصد سالانه از تاریخ انتشار است.

معامله ثانویه اوراق در بازار سرمایه از طریق شرکت‌های بورس اوراق بهادار تهران و یا فرابورس ایران امکان پذیر است.

اوراق مذکور معاف از مالیات است و سود علی‌الحساب آن ماهانه پرداخت می‌شود.

سود 18 درصدی این اوراق، فرصت مناسبی برای هموطنان عزیز است تا از این امکان ویژه سرمایه‌گذاری استفاده کنند، در عین حال اینکه مدت عرضه اوراق محدود است و تمدید نخواهد شد.

دیدار معاون ارزی بانک ملی با رایزن بازرگانی سفارت افغانستان

غلامرضا پناهی عضو هیات مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک ملی ایران با عبدالجبار انصار رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این دیدار پناهی با اشاره به پتانسیل ویژه بانک ملی ایران در ارایه خدمات موثر به تجار ایرانی و افغان گفت: به منظور دریافت خدمات و فراهم نمودن زمینه‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری داخلی وخارجی، ایجاد بسترهای‌های لازم برای توسعه روابط کارگزاری میان بانک ملی ایران و بانک‌های افغانستان ضروری است.

وی در این دیدار با اشاره به توانایی‌های بالقوه ایران در زمینه سرمایه‌گذاری و تجارت خارجی میان دو کشور نقش بانک‌ها را حائز اهمیت توصیف و بر آمادگی بانک ملی ایران برای برقراری روابط دو جانبه بانکی در این راستا تاکید کرد و ضمن اشاره به سابقه و تجربه دیرین بانک ملی ایران در ایجاد روابط کارگزاری در سایر کشورها یادآور شد: بانک ملی ایران دارای سابقه درخشانی در زمینه ارایه خدمات به مشتریان در داخل و خارج از کشور از جمله تامین مالی پروژه‌ها بوده و همواره تعهدات خود به کارگزاران را ایفا نموده است.

رایزن بازرگانی سفارت افغانستان در ایران نیز در این دیدار گفت: ایران و افغانستان مشترکات زیادی با یکدیگر دارند و ما همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا با توجه به همسایگی و نزدیکی دو کشور روابط اقتصادی گسترده‌تری میان دو کشور برقرار شود.

وی ابراز امیدواری کرد در آینده گسترش ارتباطات بانک‌های ایرانی با تجار و فعالان بازرگانی افغانستان شتاب بیشتری بگیرد.

عبدالجبار انصار، ضمن ابراز تمایل به برقراری روابط کارگزاری با این بانک، ضرورت رعایت استانداردهای بین المللی و ملاحظات لازم به منظور برقراری و توسعه روابط کارگزاری را مورد تاکید قرار داد.

حمایت خانواده‌ها با بیمه عمر و سرمایه از تولید

گروه بانک و بیمه | شرکت‌های بیمه با ارایه خدمات بیمه عمر و تشکیل سرمایه بر این اعتقاد است که خانواده‌های ایرانی با پس‌انداز و سرمایه‌گذاری در بیمه‌های عمر در جریان تولید و اقتصاد کشور تاثیرگذار خواهند بود تا سرمایه موردنیاز تولیدکنندگان داخلی تامین شود.

به گزارش تعادل، احمدرضا ضرابیه کارشناس بیمه سامان در نشستی با خبرنگاران، به جایگاه ویژه رسانه‌ها در مبادلات اقتصادی داخلی و بین‌المللی اشاره و تصریح کرد: گروه مالی شرکت‌های بیمه با بهره‌گیری از دانش و تجربیات کشورهای مختلف سعی در ارایه راهکارهای فنی در زمینه حل موضوعات اقتصادی دارند و در این خصوص خبرنگاران با ارایه اطلاعات شفاف سلامت عملکرد گروه مالی شرکت‌های بیمه به مردم کشورمان، زمینه‌ساز جلب بیشتر اعتماد آنها به فعالیت‌های این گروه شوند.

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مدیران شرکت‌های گروه مالی سامان برگزار شد. در این مراسم که مدیران عامل و ارشد گروه مالی، بانک، بیمه، پرداخت الکترونیک و کارگزاری سامان، مدیران‌مسوول، سردبیران و خبرنگاران مطبوعات و رسانه‌های برخط در حوزه‌های بانک، بیمه، بورس و بازارسرمایه حضور داشتند، سید احمدطاهری بهبهانی ضمن تبریک روز خبرنگار از حضور اصحاب رسانه قدردانی و برای آنها در این امر خطیر آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

ابراهیم حسینی‌نژاد مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک نیز از حضور اصحاب رسانه در این مراسم قدردانی کرد و روز خبرنگار را تبریک گفت و افزود: از اینکه تلاش می‌کنید اخبار را به درستی منتقل کنید و به صنایعی که در کشور می‌خواهند پیشرفت کنند، کمک می‌کنید قدردانی می‌کنم.

غلامرضا خلیل ارجمندی مدیرعامل گروه مالی سامان نیز گفت: پیش‌بینی کردیم در سال جاری همه شرکت‌های گروه مالی سامان در بازارسرمایه حضوری جدی پیدا کنند و بتوانند در زمینه تخصصی خود به بالاترین جایگاه ممکن دست یابند.

 

 

ارسال نظر