اخبار

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۶۹۳۷

بازدید مدیران ارشد بانک ملت از نمایشگاه الکامپ

مدیران ارشد بانک ملت از نمایشگاه الکامپ و غرفه بانک ملت در این نمایشگاه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، حسن روستا رییس هیات مدیره همراه با مسعود نصراصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی در بازدید از نمایشگاه الکامپ، از غرفه‌های بانک ملت و همچنین گروه فناوران هوشمند بهسازان فردا شامل شرکت‌های بهسازان ملت، به پرداخت ملت، مهندسی سیستم یاس ارغوانی، مهندسی صنایع یاس ارغوانی، مهندسی نرم افزار شقایق و زیرساخت امن خدمات تراکنشی در این نمایشگاه دیدن کردند.

حسن روستا رییس هیات مدیره بانک ملت در این بازدید با ابراز رضایت از عملکرد بخش‌های مختلف بانک و شرکت‌های وابسته حاضر در نمایشگاه، از تلاش‌های همکاران حاضر در غرفه‌ها و ارایه محصولات جدید معرفی شده مانند سامانه مدرن پرداخت بهای سوخت تقدیرکرد.

مسعود نصراصفهانی مدیر امور بانکداری شرکتی نیز در این بازدید با تاکید بر حمایت مالی و پشتیبانی از استارت آپ‌ها و ایده‌های نو، توصیه‌هایی در این زمینه به نمایندگان بانکداری شرکتی حاضر در غرفه بانک ملت ارایه کرد.

براساس این گزارش در روز پایانی نمایشگاه، عباس جعفرلو مدیر امور بانکداری تجاری نیز با همراهی جمعی از کارکنان مدیریت بانکداری تجاری، از غرفه بانک ملت در الکامپ دیدن کرد.

 

اعلام فهرست نهایی دریافت ارز  به‌زودی

وزیر امور اقتصادی و دارایی از اعلام فهرست نهایی دریافت کنندگان ارز ۴۲۰۰ تومانی به زودی خبر داد.

مسعود کرباسیان، وزیر امور اقتصادی و دارایی در یادداشتی اینستاگرامی با اشاره به اینکه وظیفه دولت حفظ منابع ارزی کشور تامین منافع عموم مردم است، اظهار داشت: متاسفم که ذهن جامعه طی چند هفته گذشته به دلیل سودجویی و رانت خواهی عده ای خاص بهم ریخته و نظم بازارها نیز تحت تاثیر قرار گرفته است.

به همین گروه بدون توجه به منافع ملی، آینده توسعه کشور را به مخاطره انداخته اند. در وزارت امور اقتصادی و دارایی تمام ابزارهای نظارتی و اجرایی خود مانند سازمان امورمالیاتی، گمرک و سازمان حسابرسی را به کار گرفته ایم که حق مردم به آنها بازگردد و اخلال گران نظام اقتصادی و ارزی هم هزینه رفتارهایشان را بدهند.

وی ادامه داد: لیست تمامی افرادی که در دوره اخیر ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده اند از طریق بانک مرکزی در اختیار وزارت اقتصاد قرار گرفته است. این لیست را به سرعت در اختیار گمرک قرار دادیم تا به صورت دقیق مشخص کنند که چه افراد و شرکت هایی ارز دریافت کرده و کالا وارد نکرده اند.

با این گروه براساس قانون و برمبنای اخلال گران نظام ارزی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: همچنین سازمان امورمالیاتی هم موضوع را دنبال می کند. به گزارش نهایی با نهایت شفافیت در اختیار مردم و نهادهای ذی ربط قرار می گیرد. نباید در مبارزه با فساد عقب نشست و ما هم در وزارت اقتصاد در هر سطحی با فساد برخورد خواهیم کرد.

 

بیش از یک میلیون و 600 هزار قطعه سکه تحویل شد

 بانک مرکزی تمام سکه های پیش فروش شده در سررسیدهای یک و سه ماهه را به خریداران تحویل داده و تنها 5 درصد متقاضیان تاکنون برای دریافت سکه های خود به بانک عامل مراجعه نکرده اند.

 به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، در طرح پیش‌فروش سکه که از تاریخ 1396.11.17 آغاز و تا 1397.2.16 ادامه داشت در مجموع تعداد 7 میلیون و 600 هزار قطعه سکه پیش‌فروش شد که از این تعداد، یک میلیون و 610 هزار قطعه سکه در سررسیدهای یک و سه ماهه (معادل بیش از 95 درصد تعهدات این دو سررسید) به متقاضیان تحویل شده است.

بر این اساس بانک مرکزی تاکنون 790 هزار قطعه سکه در سررسید یک ماهه و 820 هزار قطعه سکه در سررسید سه ماهه به خریداران تحویل داده است و تنها حدود 5 درصد از خریداران تاکنون برای دریافت سکه های خود به بانک عامل مراجعه نکرده اند.

همچنین تحویل سکه های پیش فروش شده در سررسید شش ماهه از تاریخ 1397.5.17 آغاز می شود و در مجموع 2 میلیون 580 هزار قطعه سکه با سررسید شش‌ماهه تا تاریخ 1397.8.16 تحویل خریداران خواهد شد.

 لازم به ذکر است که سکه های پیش خرید شده کسانی که تاکنون برای دریافت آنها به بانک مراجعه نکرده اند نزد بانک ملی ایران محفوظ است و خریداران می توانند تا شش‌ماه پس از زمان سررسید با مراجعه به شعب آن بانک و ارایه رسید پیش خرید، سکه های خود را دریافت کنند.

 

 

 

ارسال نظر