پرداخت 48 هزار میلیارد ریال از سوی بانک رفاه

۱۳۹۷/۰۴/۲۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۷۲۰

بانک رفاه کارگران طی سال 96 و دو ماهه نخست سال جاری مبلغ 48.381 میلیارد ریال به طرح‌های اعتباری و تسهیلات تکلیفی پرداخت کرد. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، این بانک از ابتدای سال 1396 تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری مبلغ 48.381 میلیارد ریال در قالب طرح‌های مهر سلامت 96، کرامت 96، اساتید، رفاه‌سازان، بنگاه‌های کوچک و متوسط، طرح ربیع، بورس اوراق بهادار، بورس کالا، قرض‌الحسنه ازدواج، مسکن خانواده شهدا، مسکن روستایی و مسکن بافت فرسوده پرداخت کرده است. بانک رفاه کارگران در راستای اهداف و سیاست‌های کلان خود و همچنین توسعه فعالیت‌های حوزه پدافند غیر عامل، در کنفرانس ملی فرصت‌ها و چالش‌های هوشمندسازی حضور فعال و اثر بخش داشت. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این کنفرانس که 24 و 25 تیرماه سال جاری در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی رازی با شعار «هوشمندسازی امن با محصولات بومی» و با هدف بررسی فرصت‌ها و چالش‌های جهانی هوشمندسازی، راهکارهای توسعه امن آن با محصولات و راهکارهای بومی با مشارکت و حمایت بانک رفاه کارگران برگزار شد، موضوعاتی از قبیل چالش‌های توسعه فناوری‌های نوین هوشمندسازی، شهر هوشمند، دولت هوشمند، سلامت هوشمند و پدافند سایبری در سامانه‌های هوشمند در آن به بحث و بررسی گذاشته شد.

گفتنی است این کنفرانس در راستای سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و شورای عالی اداری ابلاغی ریاست‌جمهور و هیات دولت مبنی بر تحقق و استقرار دولت الکترونیک تا پایان دولت دوازدهم و ابلاغیه‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور مبنی بر توسعه پدافند سایبری و استفاده از محصولات بومی در زیرساخت‌های سایبری برگزار شد.

همچنین با توجه به ضرورت آشنایی با محصولات و راهکارهای بومی هوشمندسازی، همزمان با برگزاری کنفرانس نمایشگاهی با حضور شرکت‌های فعال در حوزه تولید محصولات و خدمات هوشمندسازی برگزار شد.  

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: روابط عمومی باید بتواند بین نیازهای مشتریان و توانمندی‌های بانک همسویی و تناسب ایجاد کند. به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر محمد علی سهمانی در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید روابط عمومی بانک رفاه که با حضور مدیران و روسای این بانک برگزار شد با بیان اینکه شفافیت منجر به اعتماد مشتریان می‌شود اظهار داشت: برای شفافیت باید حقایق و واقعیت‌ها توسط روابط عمومی منعکس شود. برای این منظور روابط عمومی باید بتواند بین نیازهای مشتریان و توانمندی‌های بانک همسویی و تناسب ایجاد کند، در غیر این صورت ممکن است برای مشتریان انتظاراتی به وجود آید که از توان سازمان خارج باشد. بنابراین روابط عمومی باید با آگاهی از وظایف خود، شفافیت، اطلاع‌رسانی و اطلاع یابی دقیق را در دستور کار خود قرار دهد. وی با تاکید بر مساله شفافیت و ارائه اطلاعات درست و شفاف به مخاطبان گفت: بانک به دنبال معرفی شفاف خود به مشتریان است. حداقل انتظار این است که خدمات و توانمندی‌های بانک به نحو شایسته‌یی به ذی نفعان معرفی شود. روابط عمومی در این زمینه لازم است با بهره مندی از ابزارهای نوین اطلاع‌رسانی نقش تاثیر‌گذاری ایفا کند.

دکتر سعیدی رییس جدید اداره روابط عمومی نیز طی سخنانی با قدردانی از حسن نظر مدیران عالی بانک، حوزه روابط عمومی را حوزه‌یی بسیار حساس خواند و اظهار داشت: مهم‌ترین مسوولیت روابط عمومی افزایش اعتبار، مقبولیت و شهرت سازمان نزد افکار عمومی است. مهم‌ترین نقش آن به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و مخاطبان، مشتریان، ذی‌نفعان، سهامداران و کارکنان است و می‌تواند در راستای تنویر افکار عمومی گام‌های موثری بردارد.

 

ارسال نظر