اخبار

۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۲۲:۵۴:۱۴
کد خبر: ۱۲۴۶۸۳

بهره‌برداری طرح فولاد آلیاژی تسهیلات بانک صنعت و معدن

با استفاده از تسهیلات بانک صنعت و معدن فولاد آلیاژی کیمیای صبا در استان خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد و موجب اشتغال‌زایی در این منطقه از کشورمان خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک صنعت و معدن، طرح فولادی مذکور با 24میلیون یورو تسهیلات ارزی و 30میلیارد تومان تسهیلات ریالی این بانک تامین مالی شده که با بهره‌برداری از آن برای 116نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد. فولاد آلیاژی کیمیای صبا سالانه 140هزار تن شمش آلیاژی و 240هزار تن محصول نورد تولید خواهد کرد و پیشرفت فیزیکی طرح مذکور نیز 55 درصد است. گفتنی است در سال‌های اخیر طرح‌های صنعتی بزرگ، کوچک و متوسط زیادی با بهره‌مندی از تسهیلات بانک صنعت و معدن در نقاط مختلف کشور به بهره‌برداری رسیده است.

انتشار فهرست دریافت‌کنندگان ارز 4200 تومانی

گروه بانک و بیمه| بانک مرکزی امکان ارائه لیست دریافت‌کنندگان ارز ۴۲۰۰تومانی در سایت بانک مرکزی را فراهم کرد. این لیست در برگیرنده تمام کالاهای تامین ارز شده توسط بانک مرکزی نیست و تنها لیست شرکت‌ها و کالاهایی که به درخواست وزارت صمت مشخص شده را شامل می‌شود. به گزارش «تعادل» این لیست عمدتا شامل کالاهای مصرفی وارداتی، وسایل خانگی و... است.

 به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، نظر به اهمیت موضوع و با هدف شفاف‌سازی و دسترسی آزاد شهروندان به اطلاعات و نیز با توجه به تاکید و دستور رییس‌جمهوری محترم، فهرست کالاها به تفکیک شرکت‌ها و افراد که طی این مدت ارز رسمی به نرخ ۴۲۰۰تومان دریافت کرده‌اند را منتشر می‌کند.

 

ارسال نظر