اخبار

۱۳۹۷/۰۲/۲۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۷۹۴

امکانات جدید همراه بانک پاسارگاد در نسخه ‌آی‌او‌اس

بانک‌ پاسارگاد برای افزایش خدمات و رفاه حال مشتریان، امکانات جدیدی را به موبایل بانک (همراه بانک پاسارگاد) در نسخه ios افزود.

به گزارش روابط‌‌عمومی بانک ‌پاسارگاد، مهم‌ترین این امکانات راه‌اندازی قابلیت ورود با تشخیص چهره در گوشی‌های آیفونX است. سایر امکانات اضافه شده عبارتند از: امکان دریافت گردش سپرده‌های ارزی (تک‌ارزی) و نمایش لوگو بانک مقصد در انتقال وجوه مشتریان.

گفتنی است، بانک پاسارگاد خدمت همراه بانک (موبایل بانک) را همراه با دیگر خدمات نوین بانکی خود از جمله بانکداری مجازی، کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد)، برنامه موبایلی بانکداری اجتماعی بانک پاسارگاد (ویپاد)، برداشت‌ وجه نقد از خودپردازهای بانک پاسارگاد بدون استفاده از کارت، انتقال وجه کارتابلی، پرداخت انواع قبض با امکان اسکن بارکد و... ارائه می‌دهد. مشتریان گرامی با در دست داشتن یک گوشی تلفن همراه می‌توانند در تمام مدت شبانه‌روز از خدمات سامانه همراه بانک ‌پاسارگاد بهره‌مند شوند.

مشتریان گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت بانک ‌پاسارگاد به آدرس www.bpi.ir مراجعه کرده یا با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

پرداخت 22 هزار میلیارد ریال وام توسط بانک آینده

بانک آینده در سال 1396، نسبت به ساده‌سازی و تسریع فرآیند پرداخت تسهیلات اهتمام ویژه‌یی نموده است تا عده بیشتری از مردم عزیزمان بتوانند از تسهیلات بهره‌مند شوند. در نتیجه تسهیل فرآیند پرداخت تسهیلات، میزان تسهیلات اعطایی به میزان قابل‌توجهی افزایش یافت؛ به‌گونه‌یی که با پرداخت بیش از 25000 فقره تسهیلات خرد با جمع مبلغ 12000 (دوازده هزار) میلیارد ریال، تعداد مشتریان تسهیلاتی خرد نسبت به سال قبل، بیش از 62درصد افزایش پیدا کرد.

این بانک در سال 1396، برای تامین نیازهای تسهیلاتی مشتریان، محصولات متمایزی را متناسب با نیازهای مختلف گروه‌های هدف، طراحی و عرضه نمود. محصولات اعتباری متنوع، تحت عناوین: «زندگی»، «رویش»، «بهاور»، «اشتغال»، «متخصصان» و «کاریز»، با اهدافی نظیر: تامین احتیاجات ضروری مردم از قبیل: خرید کالا، خرید خودرو، تهیه جهیزیه، تعمیر و بازسازی مسکن و... پاسخ سریع به نیازهای مالی سپرده‌گذاران محترم، ارزش‌آفرینی هر چه بیشتر برای اقشار متخصص جامعه، شامل: پزشکان، مهندسان، وکلا و... تا سقف 10 (ده) میلیارد ریال، کمک به اشتغال‌زایی توسط صاحبان اصناف و دارندگان مدارک آموزش فنی و حرفه‌ای، در سطح شعب این بانک عرضه شدند. تعداد 13848 فقره تسهیلات خرد، با جمع کل 9707

(نه ‌هزار و هفتصد و هفت) میلیارد ریال از مبلغ پرداختی ذکر شده، از طریق محصولات فوق به متقاضیان و عموم مردم پرداخت شده است.

باتوجه به نقش مهم بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در اشتغال‌زایی، در سال «اقتصاد مقاومتی؛ تولید-اشتغال»، بانک آینده نسبت به تامین مالی 255 بنگاه کوچک و متوسط، با مبلغ 10655

(ده هزار و ششصد و پنجاه و پنج) میلیارد ریال در 19 استان اقدام کرده است. شایان ذکر است از طریق تامین مالی این بنگاه‌ها، تعداد 1203 نفر به میزان اشتغال جدید، در واحدهای تولیدی کشور افزوده شد.

کاهش چشمگیر قیمت طلا و سکه

گروه بانک وبیمه  به دنبال کاهش قیمت اونس جهانی طلا به 1320 دلار و همچنین عرضه سکه‌های پیش‌فروش شده که تا پایان اردیبهشت حدود 800هزار سکه پیش‌فروش می‌شود، بازار آزاد شاهد کاهش قیمت طلا و همچنین ادامه روند کاهشی قیمت انواع مختلف سکه بهار آزادی بود.

به گزارش «تعادل» قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با ۹۷ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یک‌میلیون و ۹۰۴ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۶۵ هزار تومان افت یک میلیون و ۸۹۲هزار تومان داد و ستد شد. در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۲۰هزار تومان کاهش قیمت ۹۸۹هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۶ هزار تومان افت ۵۸۷ هزار تومان معامله شد.

از سوی دیگر هر قطعه سکه گرمی با کاهش ۱۵هزار تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت ۳۶۲هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸عیار نیز با افت ۱۰ هزار و ۷۰۰ تومانی به قیمت ۱۸۳هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

در بازار ارز نیز بانک مرکزی نرخ ۳۹ ارز را اعلام کرد که براساس آن نرخ ۲۰ ارز از جمله یورو و پوند نسبت به روز گذشته افزایش و نرخ ۸ واحد پولی مانند لیر ترکیه کاهش یافت؛ نرخ ۱۱ ارز از جمله دلار نیز ثابت ماند. قیمت هر دلار امریکا بدون تغییر نسبت به روزهای گذشته

۴ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین شده است. افزون بر این، هر یورو با ۹ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۵ هزار و ۲۵ تومان و هر پوند با ۱۲تومان رشد در مدت مشابه ۵ هزار و ۶۹۹ تومان ارزش‌گذاری شد.

 

 

ارسال نظر