سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در بیمارستان قم بسیار سنجیده بود

۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۳۹۲
سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در بیمارستان قم بسیار سنجیده بود

علی لاریجانی، رییس مجلس روز پنج‌شنبه مورخ    17 اسفند 1396 در مراسم بازدید از بزرگ‌ترین و پیشرفته‌ترین پروژه بیمارستانی کشور در قم گفت: سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در این پروژه بسیار سنجیده بوده است.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد علی لاریجانی رییس مجلس، صادقی استاندار قم، جمعی از نماینده‌های مجلس و مسوولان استان قم همراه با مجید قاسمی مدیرعامل بانک پاسارگاد، مدیران و مسوولان ارشد بانک پاسارگاد و مخبر مدیرعامل هلدینگ سلامت پاسارگاد از پیشرفت پروژه بیمارستان 1000تختخوابی خاتم در شهر قم بازدید کردند. این بیمارستان با حمایت بانک‌ پاسارگاد توسط «هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد» در 7طبقه و با مساحتی بالغ بر 200هکتار در یک مجتمع آموزشی درمانی در شهرک سلامت خاتم در حال ساخت است و تاکنون 15درصد از کل پروژه اجرا شده و بهار 1398 به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

لاریجانی ضمن تقدیر از اقدامات بانک پاسارگاد در ساخت بیمارستان 1000تختخوابی خاتم از کلیه دست‌اندرکاران و شرکت‌های متولی پروژه تشکر و قدردانی و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری بانک پاسارگاد در این پروژه بسیار مناسب و سنجیده بوده و پیشرفت آن بسیار خوب  است. ایشان همچنین اعلام کرد این پروژه یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان و کشور بوده که از استانداردهای بالایی برخوردار است.

در این مراسم همچنین مجید قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد و مخبر، مدیرعامل «هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد» چگونگی اجرا و میزان پیشرفت پروژه، هزینه‌های مرتبط با ساخت و سایر جزییات و نکات فنی و مربوط به ساخت بیمارستان 1000تختخوابی خاتم را تشریح کردند.

خاطرنشان می‌شود، این بیمارستان به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین مراکز ارائه همزمان خدمات پزشکی، درمانی و آموزشی با برخورداری از بالاترین سطح استانداردهای درمانی و سلامت در سطح کشور در جایگاه نخست توسعه سازمان‌یافته در نظام سلامت و آموزشی پزشکی قرار خواهد گرفت. این بیمارستان در زمینی به وسعت 100هکتار و در جنوب غربی شهرستان قم درحال ساخت است که شامل کاربری‌های درمانی با احداث بیمارستان 1000تختخوابی خاتم، کاربری آموزش عالی با تاسیس دانشگاه علوم پزشکی و ظرفیت پذیرش سالانه 3هزار دانشجو همچنین کاربری اقامتی و تفریحی با احداث هتل و ارائه خدمات گردشگری، سلامت و اسکان کادر درمانی و آموزشی است.

بیمارستان خاتم دارای بخش‌های قلب و عروق، گوارش، ژنیکولوژی و زایمان، کودکان، ریه و بیماری‌های تنفسی، داخلی، مغز و اعصاب، غدد، ارتوپدی و تروما به همراه اتاق‌های جراحی، اورژانس، آندوسکوپی، آزمایشگاه، تصویربرداری، فیزیوتراپی، مراقبت‌های ویژه، دیالیز، کلینیک مراقبت‌های پس از جراحی، پزشکی هسته‌یی و پرتو درمانی خواهد بود و با همکاری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی؛ 60 درصد ظرفیت این بیمارستان با تعرفه دولتی فعالیت خواهد کرد.

گفتنی است «هلدینگ نسیم سلامت پاسارگاد» به عنوان یکی از هلدینگ‌های گروه مالی پاسارگاد در راستای تقویت مشارکت بخش خصوصی در حوزه سلامت و ایفای مسوولیت‌های اجتماعی، احداث شهرک‌های سلامت را علاوه بر قم در دیگر شهرهای کشور و جمعا به میزان 7000 تختخواب بیمارستانی در دستور کار خود قرار داده است.

 

ارسال نظر