اخبار

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۹۲۱

نشان لیاقت فدراسیون فرانسه به مدیرعامل پاسارگاد

نشان لیاقت کارآفرینی فدراسیون ملی نخبگان فرانسه به عنوان بالاترین نشان افتخاری این کشور به مجید قاسمی مدیرعامل بانک‌ پاسارگاد اعطا شد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، فدراسیون ملی نخبگان فرانسه (FFI)، پس از بررسی‌های کارشناسی اقتصادی در زمینه‌ مدیریت نوآورانه مرتبط با فناوری‌های مالی و بانکی، نشان لیاقت کارآفرینی و گواهی افتخاری مدیریت را به مدیرعامل بانک ‌پاسارگاد اعطا کرد. گفتنی‌است ثبات مدیریتی، رویکرد خلاقانه و نوآورانه در مدیریت، ابتکار عمل و ارائه راهبردهای نوین اقتصادی و اشتغال‌زایی از ویژگی‌های متمایز بانک ‌پاسارگاد است و تاکنون افتخاراتی نظیر «نشان عالی لیاقت و مدیریت نوآورانه گراند آفیسر اتحادیه اروپا»، «نشان بین‌المللی شوالیه صنعت بانکداری» از سوی مرکز تحقیقات و نوآوری اروپا و همچنین عنوان «چهره ماندگار بانکداری ایران» به مجید قاسمی مدیرعامل بانک ‌پاسارگاد اختصاص یافته است.

مهر تایید شهروندان بر تاثیرگذاری بانک شهر

شهردار کلان‌شهر قزوین با تاکید بر اینکه بانک شهر تاکنون از تمام ظرفیت‌های خود برای آبادانی کلان‌شهرها استفاده کرده است، گفت: در حال حاضر شهروندان نیز با اعتماد به این بانک بر تاثیرگذاری آن در توسعه شهرها مهر تایید می‌زنند.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، علی صفری با بیان اینکه عدم تحقق درآمدهای پایدار یکی از چالش‌های اصلی شهرداری‌های کشور است، افزود: مدیریت شهرها با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستند و در همین راستا قوانین باید اصلاح و به سمتی بروند که درآمدهای پایدار شهری افزایش یابد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه اقدامات بانک شهر و حمایت‌های آن از شهرداری‌ها توانسته خلأ عدم تحقق درآمدهای پایدار را تا حدود بسیار زیادی پرکند.

صفری با اشاره به اینکه بانک شهر طی سالیان گذشته در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی، حمایت از همه کلان‌شهرها را در دستور کار خود قرار داده است، خاطرنشان کرد: اقدامات این بانک زمینه رونق پروژه‌های عمرانی و حمل و نقل عمومی به ویژه مترو را فراهم آورده است.

شهردار کلان‌شهر قزوین با تاکید بر اینکه حمایت‌های این بانک از مدیریت شهری فقط به پروژه‌های عمرانی محدود نشده و این بانک در پروژه‌های فرهنگی نیز حامی شهرها بوده است، خاطرنشان کرد: مدیریت عالی بانک شهر با چالش‌ها و معضلات شهر‌ها به خوبی آشناست و با توجه به شناخت از حوزه مدیریت شهری برنامه‌های بسیار خوبی را برای حمایت از شهرداری‌ها به اجرا درآورده است.

صفری در ادامه با بیان اینکه بانک شهر نعمتی برای شهر و شهروندان است، گفت: خوشبختانه هموطنان تاثیر حمایت‌های بانک شهر از آبادانی شهرها را در زندگی روزمره خود شاهد هستند.

همچنین در پی استقبال مشتریان و شهروندان گرامی برای مراجعه به شعب بانک شهر و دریافت اوراق گواهی سپرده ۲۰درصدی که روز پنج‌شنبه ۱۰ اسفندماه آخرین فرصت استفاده از این خدمت بود، بانک شهر در اطلاعیه‌یی ساعت کار روز پنج‌شنبه تمام شعب بانک شهر در سراسر کشور را تا ساعت ۱۶ تمدید کرد تا خدمات مورد نظر به شهروندان ارائه شود.

توزیع اسکناس نو به‌مناسبت عید نوروز

 بانک مرکزی به مناسبت عید نوروز از طریق شعب منتخب بانک‌های عامل اقدام به توزیع اسکناس نو در سراسر کشور می‌کند.

به گزارش روابط‌عمومی بانک مرکزی، مدیرکل ریالی و نشر این بانک با اعلام این خبر افزود: توزیع اسکناس نو در استان تهران که از روز یک‌شنبه ۲۱ اسفندماه سال جاری آغاز می‌شود با مشارکت بانک‌های عامل و از طریق ۷۰ شعبه منتخب مستقر در نقاط مختلف استان انجام خواهد شد.

مسعود رحیمی با بیان اینکه در خصوص اسامی بانک‌های عامل و شعب منتخب در نظر گرفته شده برای توزیع اسکناس نو، اطلاع‌رسانی لازم طی روزهای آتی به‌ عمل خواهد آمد، افزود: توزیع اسکناس نو در سایر استان‌ها تحت نظارت ناظران پولی بانک مرکزی مستقر در مراکز استان‌ها و از طریق شعب منتخب تعیین شده انجام می‌شود.

مدیرکل ریالی و نشر بانک مرکزی در خصوص نوع اسکناس‌های در نظر گرفته شده برای توزیع گفت: اسکناس‌هایی که توزیع خواهد شد از نوع یک‌هزار تومانی، 2هزار تومانی و 5هزار تومانی است، ضمن آنکه توزیع اسکناس ۱۰هزار تومانی و ایران‌چک ۵۰ هزار تومانی نیز که از اوایل اسفندماه در بین بانک‌ها آغاز شده در روزهای پیش‌رو بیشتر شده و از طریق شعب بانک‌ها و دستگاه‌های خودپرداز در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

این مقام مسوول در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در حال حاضر ذخایر اسکناس و ایران‌چک بانک مرکزی از وضعیت مطلوبی برخوردار بوده و هیچ‌گونه مشکلی برای تامین وجوه نقد مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

 

ارسال نظر