هدف ما تربیت مدیران حرفه‌ای برای صنعت بیمه است

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۰۵۴۶

گروه بانک و بیمه

نخستین دوره آموزشی تخصصی مدیریت بیمه ویژه مدیران کلیدی صنعت بیمه با حضور رییس کل بیمه مرکزی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل بیمه مرکزی، نخستین دوره آموزشی تخصصی مدیریت بیمه ویژه مدیران کلیدی صنعت بیمه به پیشنهاد رییس کل بیمه مرکزی و با مدیریت پژوهشکده بیمه آغاز می‌شود. در این نشست، همتی با تاکید بر ضرورت آموزش در صنعت بیمه گفت: صنعت بیمه نیازمند مدیران حرفه‌یی و چندبعدی است چرا که مدیران این صنعت علاوه بر دانش بیمه‌یی باید تسلط نسبی بر امور مالی، مدیریت ریسک، حقوق، اقتصاد و سایر رشته‌های مرتبط داشته باشند. رییس کل بیمه مرکزی، هدف از برگزاری این دوره آموزشی که چارچوب و اساتید آن با حساسیت خاصی و منطبق بر دوره‌های آموزشی موسسات معتبر بیمه خارجی انتخاب شده است را تربیت مدیران حرفه‌یی دانست و گفت: این دوره‌ها به گونه‌یی طراحی شده که کارگاهی و متفاوت از دوره‌های کلاسیک برگزار شود تا آموزش کاربردی داشته باشیم.

همتی افزود: با توجه به آیین‌نامه حاکمیت شرکتی، مدیران کلیدی صنعت بیمه باید از سطح قابل توجهی از دانش برخوردار باشند تا بتوانیم مشکلات این صنعت را حل کنیم و مدیریت شرکت‌های بیمه به سمت هدایت بر اساس دانش، علم و دوراندیشی باشد.

همچنین در این نشست امیر صفری سرپرست پژوهشکده بیمه به ارائه گزارشی از روند طرحی، برنامه‌ریزی و اجرای این دوره پرداخت و گفت: کلید برگزاری این دوره با حضور و تاکید همتی به آموزش و تربیت مدیران حرفه‌یی زده شد و متعاقبا برای تعیین چارچوب این دوره با موسسات معتبری همچون چارتر لندن، موسسه بیمه مالزی، سازمان مدیریت صنعتی و... مذاکره شد. وی افزود: این دوره ۱۲۶ ساعته از ۳۰ شهریور و برای ۲۴ نفر از مدیران و کارشناسان صنعت بیمه از سوی پژوهشکده بیمه برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر