اخبار

۱۳۹۶/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۰۵۵۴۹

استقبال از جشنواره فیلم 180 ثانیه‌ای پاسارگاد

 دبیر اجرایی و عضو هیات ‌داوران دومین جشنواره فیلم 180ثانیه‌یی پاسارگاد از استقبال چشمگیر علاقه‌مندان از دومین جشنواره فیلم 180ثانیه‌یی پاسارگاد خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی‌بانک‌پاسارگاد خسرو رفیعی، دبیر اجرایی و عضو هیات ‌داوران دومین جشنواره فیلم 180ثانیه‌یی پاسارگاد گفت: پس از تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره فیلم 180ثانیه‌یی پاسارگاد، ارسال آثار به دبیرخانه همچنان ادامه دارد و علاقه‌مندان، دانشجویان و هنرمندان بسیار خوب از این جشنواره استقبال کرده‌اند. وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان شهریور 1396 است، ادامه داد: علاوه بر فیلم‌های کوتاه، تعداد بسیاری ایده و فیلمنامه که امکان ساخت نداشته‌اند به دبیرخانه ارسال شده که توسط هیات‌ داوران جهت پرداخت کمک هزینه ساخت بررسی خواهند شد.  رفیعی تاکید کرد: کلیه شرکت‌کنندگان در این جشنواره چه در بخش اصلی و چه در بخش جنبی(ارسال ایده) باید ضمن مراجعه به سایت جشنواره نسبت به ثبت‌نام و درج اطلاعات خود اقدام کنند. در غیر این صورت آثار آنها در بخش داوری شرکت داده نخواهد شد. وی در ادامه درخصوص اهداف برگزاری جشنواره ادامه داد: برگزاری این جشنواره به دنبال نگاه ویژه‌ مدیرعامل بانک‌پاسارگاد به موضوعات اجتماعی همچنین حمایت از فرهنگ و هنر آغاز شد و هدف آن علاوه بر جلب افکار عمومی‌به موضوعات روز کشور، شناسایی استعدادها و توانمندی‌های جوانانی است که به این حوزه علاقه‌مند هستند اما زمینه‌ بروز استعدادهای خود را نیافته‌اند.

رفیعی درخصوص محورها و موضوعات این جشنواره ادامه داد: حفظ محیط‌زیست و منابع‌ طبیعی، تکریم خانواده و حقوق اجتماعی و اهدای عضو از محورهای اصلی جشنواره هستند. همچنین یک بخش جنبی مربوط به ایده‌هایی که امکان ساخت پیدا نکرده‌اند نیز در جشنواره لحاظ شده است. وی درخصوص حامیان معنوی این جشنواره تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان سینمایی، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان جنگل‌ها و مراتع و آبخیزداری و انجمن اهدای عضو از حامیان معنوی این جشنواره هستند. رفیعی درخصوص شرایط و قوانین جشنواره خاطرنشان کرد: زمان آثار ارائه شده به جشنواره فیلم 180ثانیه‌یی پاسارگاد بیش از 180ثانیه نباشد. سازندگان آثار، نسخه نهایی اثر خود را همراه با عکس کارگردان(پس از ثبت‌نام در سایت) برای دبیرخانه ارسال کنند. ارسال ایده‌های بخش جنبی باید(پس از ثبت‌نام در سایت) فقط از طریق ایمیلidea@pasargadfilmfest.ir انجام شود.

 

رتبه سوم المپیاد علمی برای بانک انصار

بانک انصار در نخستین المپیاد علمی‌بانک‌های کشور رتبه سوم را کسب کرد.

در نخستین آزمون المپیاد علمی‌بین بانکی که با حضور 14بانک و موسسه خصوصی در تاریخ 12مرداد 96برگزار شد، تیم اعزامی‌بانک انصار موفق به اخذ رتبه سوم شد.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی‌و تبلیغات به همت کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، نخستین المپیاد علمی‌بین بانکی با حضور 14تیم متشکل از کارکنان برگزیده بانک‌ها و موسسات خصوصی برگزار شد و بانک انصار به صورت مشترک رتبه سوم این المپیاد را کسب کرد. تیم بانک انصار متشکل از مدیران و کارکنان حوزه‌های مختلف و از سراسر کشور بوده که پس از اخذ نمرات برتر در آزمون‌های داخلی برای حضور در این رویداد انتخاب شد. این گزارش می‌افزاید: در این المپیاد از مجموع 1000 امتیاز موجود تیم بانک انصار 648/75 امتیاز را کسب کرد و پس از تیم‌های موسسه مالی و اعتباری کوثر و بانک دی به صورت مشترک با بانک پارسیان به عنوان تیم سوم معرفی شد. اسامی‌اعضای تیم به شرح زیر است: 1- علی ابوللی- تهران2- سیدجمال‌الدین وفا- همدان 3- عباس توکلی‌زاده- تهران4- بهروز حسنی- تهران 5- هادی کچرانلوئی- بجنورد 6- حسن باغداری‌منفرد- بوشهر 7- سعید خلیلی‌زنوزی- تبریز 8- مسعود خواهنده‌کارنما- تهران 9- محمد حسنلو- قزوین 10- سجاد دهقان‌زاده‌کمانج- تبریز

کاهش اندک سکه و ارز

گروه بانک و بیمه| قیمت انواع سکه روز چهارشنبه در بازار با نوسانی اندک همراه بود و هر پوند انگلیس نیز با افت ۱۱تومانی به قیمت ۴۹۱۸تومان معامله شد.

به گزارش «تعادل»، صرافی‌ها هر دلار امریکا را با افزایش یک تومانی نسبت به دیروز ۳هزار و ۸۳۲تومان ارزش‌گذاری کردند؛ همچنین هر یورو بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۴هزار ۵۴۶تومان فروخته شد و قیمت هر پوند انگلیس نیز با ۱۱تومان افت، ۴هزار و ۹۱۸تومان است. بانک مرکزی همه روزه نرخ رسمی‌۳۹ ارز موجود در مرکز مبادلات ارزی را اعلام می‌کند که بر این اساس روز چهارشنبه یکم شهریورماه نرخ رسمی‌۲۶ ارز با افزایش و ۱۲ ارز با کاهش و افغانی افغانستان ثابت مانده است. بر این اساس نرخ رسمی‌دلار امریکا در بانک مرکزی ۳۳هزار و ۴۰ریال و یورو ۳۸هزار و ۸۷۲ریال اعلام شد. هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار تهران با ۲۰۰تومان کاهش نسبت به روز قبل، یک‌میلیون و ۲۱۶هزار و ۸۰۰تومان فروخته شد. همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۰۰ تومان رشد، یک‌میلیون و ۱۸۸هزار و ۳۰۰تومان است. هر قطعه نیم سکه بهار آزادی نیز با ۲۰۰تومان افزایش، ۶۳۰هزار و ۱۰۰تومان داد و ستد شد؛ در عین حال، هر قطعه ربع سکه بهار آزادی نیز با یک‌هزار و ۳۰۰تومان افت نسبت به روز گذشته، ۳۶۶هزار و۷۰۰تومان قیمت خورد. در بازار هر قطعه سکه گرمی‌بدون تغییر نسبت به روز سه‌شنبه، ۲۵۰هزار و ۷۰۰تومان است؛ همچنین قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار نیز در بازار امروز با ۳۶۹تومان رشد ۱۱۸هزار و ۷۳۴تومان معامله شد.

 

ارسال نظر