سیاست

۱۴۰۱/۰۳/۰۴ - ۰۱:۴۲:۴۶
کد خبر: ۱۸۹۳۴۷

ترور شهید خدایی  بی‌پاسخ نمی‌ماند

سرلشکر باقری با صدور پیامی شهادت مظلومانه مدافع حرم سردار رشید اسلام «سرتیپ دوم پاسدار صیاد خدایی» را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: ترور شهید پاسدار صیاد خدایی مطمئنا بی‌پاسخ نخواهد ماند. به گزارش سپاه‌نیوز: سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به مناسبت شهادت سردار رشید اسلام سرتیپ صیاد خدایی گفت: ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر و تلاش مذبوحانه شان در جهت سرپوش گذاشتن به شکست‌های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است و مطمئناً بی‌پاسخ نخواهد ماند.

متن پیام بدین شرح است: 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

 شهادت مظلومانه و پرافتخار مدافع حرم سردار رشید اسلام «سرتیپ دوم پاسدار صیاد خدایی» را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی)، پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان مومن مقاومت اسلامی و خانواده معظم تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم . بی‌شک صیاد عزیز که عمر خود را با مجاهدت در مسیر نورانی ولایت و عشق به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) و دفاع از آرمان‌های بلند انقلاب و نظام اسلامی و امنیت، عزت و سربلندی ایران عزیز سپری کرد، برای همیشه الگوی مهاجران الی‌الله و پاسداران فداکاری و سلحشور است که در اخلاص، گمنامی و ساده زیستی در سپهر شرافت و مردانگی اوج می‌گیرند. ترور این شهید والامقام نشانه زبونی و خواری مدعیان دروغین حقوق بشر و تلاش مذبوحانه شان در جهت سرپوش گذاشتن به شکست‌های مفتضحانه برابر جبهه مقاومت است و مطمئناً بی‌پاسخ نخواهد ماند. از درگاه خداوند منان برای آن سردار عالیقدر و شهید والا مقام رضوان الهی و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و برای خانواده معظم و بازماندگان و همرزمان مکرم او ثبات قدم در تداوم راه شهیدان طلب می‌کنم .

    انتقام خواهیم گرفت

سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران با اشاره به جنایت اخیر ترور شهید صیاد خدایی، تاکید کرد: خون شهید صیاد خدایی بی‌پاسخ نخواهد ماند. سرلشکر سلامی در گفت‌وگویی با شبکه المسیره یمن گفت: هر اقدامی از سوی دشمن با پاسخ قاطع مواجه خواهد شد. ما دشمن را به حال خود رها نمی‌کنیم و همواره به دنبال آنها هستیم. حساب ما ما با دشمنان پابرجاست و قوی‌تر و مستحکم‌تر می‌شود. خون شهید صیاد خدایی بی‌پاسخ نخواهد ماند. فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه انتقام خون شهید صیاد خدایی را به سختی خواهیم گرفت، گفت، همه می‌دانند که مردم ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام خون همه عزیزانشان را خواهند گرفت و تاکید کرد که پاسخ‌های ما تند خواهد بود و قطعا دشمن را از کرده خود پشیمان خواهیم کرد. روز یکشنبه دو عنصر تروریستی موتور سوار با شلیک به سرهنگ پاسدار حسین صیاد خدایی در تهران هنگام ورود به منزلش وی را به شهادت رساندند.

پنجره ملی خدمات ابزار مبارزه با فساد

معاون اول رییس‌جمهور راه‌اندازی پنجره ملی خدمات دولت هوشمند را بالاترین ابزار مقابله با فساد و همچنین بهترین امکان ایجاد رضایتمندی در بین مردم دانست و تاکید کرد: راه‌اندازی پنجره ملی خدمات هوشمند اقدامی ماندگار و اساسی برای کشور خواهد بود که تاثیر بسزایی در افزایش بهره وری و کاهش هزینه‌های دولت و مردم دارد. محمد مخبر در جلسه شورای اجرایی فناوری اطلاعات تصریح کرد: با راه‌اندازی پنجره ملی خدمات هوشمند مردم به راحتی و بدون حضور در دستگاه‌های دولتی و اجرایی از خدمات دولت بهره مند می‌شوند که این مهم می‌تواند به کاهش هزینه، زمان و انرژی مردم منجر شود و در عین حال با یکپارچه‌سازی خدمات دولتی در سامانه هوشمند، تمامی خدمات دولتی برای مردم به راحتی قابل مشاهده و دسترسی است.  وی خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی دولت هوشمند از امضاهای طلایی و برخی فسادها و رانت کاملاً جلوگیری می‌شود و ضمن شفافیت اطلاعات، دستگاه‌های نظارتی و مردم می‌توانند از چگونگی پیشبرد امور در قوه مجریه و سایر دستگاه‌ها و قوای کشور آگاه شوند.  معاون اول رییس‌جمهور با اشاره به عزم جدی دولت سیزدهم و همچنین اهمیت راه‌اندازی هر چه سریعتر پنجره ملی خدمات دولت هوشمند تا پایان سال جاری تاکید کرد: دولت هوشمند یک موضوع فراقوه‌ای است که تمامی دستگاه‌ها و قوا می‌توانند خدمات خود به مردم را در بستر آن عرضه نمایند.  در این جلسه که با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات، دادگستری، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس کل بانک مرکزی و دبیر شورای عالی فضای مجازی برگزار شد، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده و روند شکل‌گیری شورای اجرایی فناوری اطلاعات، بر ضرورت شتاب بخشی به توسعه فناوری و اطلاعات در دستگاه‌های اجرایی و دولتی تاکید کرد و گفت: راه‌اندازی دولت هوشمند از دغدغه‌های دولت سیزدهم و همچنین تاکیدات رییس‌جمهور محترم بوده است که با اجرای موفقیت آمیز خدمت رسانی هوشمند به مردم بسیاری از مشکلات دولت و اقشار مختلف حل می‌شود.  وی افزود: تمامی دستگاه‌های دولتی موظف هستند تا پایان نیمه اول سال جاری پنجره واحد خدمات هوشمند خود را راه‌اندازی کنند تا پس از یکپارچه‌سازی تمامی این پنجره‌ها در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، تا پایان سال جاری مردم به راحتی بتوانند تمام امور و نیازمندی‌های خود به خدمات دولتی از جمله کسب مجوزها، مشاهده ابلاغیه‌ها و نامه‌ها، امور مالیاتی و دریافت خدمات دولتی را به راحتی و با استفاده از تلفن همراه و رایانه به صورت شبانه‌روزی دریافت کنند.

 

ارسال نظر