روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۳۵۱۶

   تلاش برای توقف چرخه فقر در کشور؛ ایرنا|

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا با اشاره به مشارکت ۵۰ میلیونی مردم در مراسم چهلم سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: ما به دنبال این هستیم تا چرخه فقر را متوقف کنیم سوار شدن چرخه فقر و بیماری روی یکدیگر، می‌تواند زندگی‌ها را نابود کند. ما به دنبال این هستیم تا چرخه فقر را متوقف کنیم. سردار سرلشگر پاسدار سیدیحیی «سیدیحیی رحیم‌صفوی» دیروز در حاشیه هفدهمین مجمع خیرین موسسه خیریه امدادگران عاشورا در جمع خبرنگاران افزود: آنچه که ما برای سال ۹۹ دنبال می‌کنیم گسترش حوزه امدادگری برای بیماران صعب العلاج و به‌طور خاص بیماران سرطانی است. تاکنون حدود ۱۷ هزار مددجو داریم و قصد داریم این تعداد را به حدود ۲۵ هزار نفر در سراسر کشور افزایش دهیم.

   ملتی را از خانه خود بیرون کرده‌اند و اسم آن را معامله قرن می‌گذارند؛ ایسنا|

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: ملتی را از خانه خود بیرون کرده‌اند و حالا با فضل و بخشش اسم آن را معامله قرن می‌گذارند، این اقدامات در حالی انجام می‌شود که این طرح از ابتدا شکست خورده بوده و آنها در این هدف شوم ناموفق خواهند بود. «کاظم صدیقی»، خطیب موقت نماز جمعه تهران، با اشاره به برگزاری انتخابات پیش‌روی مجلس عنوان کرد: نمایندگان باید قانونی وضع کنند که دو روزه نباشد و برای حرکت تکاملی جامعه اسلامی ریل‌گذاری کند. علاوه براین مجلس باید دولت را کنترل کرده و بازرسی‌های مرتب داشته باشد تا مردم بتوانند به آنها اعتماد کنند.

   تقدیم رونوشت استوارنامه سفیر جدید ایران در کرواسی؛ پاد|

سفیر جدید ایران در کرواسی، رونوشت استوارنامه خود را به مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه و اروپایی این کشور تقدیم کرد. پرویز اسماعیلی پنجشنبه با خانم «امیلیا ووچینیچ مارگتا» مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه و اروپایی این کشور دیدار و رونوشت استوارنامه خود را تقدیم وی کرد. در این دیدار، دو طرف ضمن مرور همکاری‌ها و دیدگاه‌های تهران و زاگرب در حوزه‌های مختلف دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی؛ زمینه‌های متنوع همکاری بین دو کشور را مورد گفت‌وگو و بررسی قرار دادند.

اسماعیلی از همکاری‌های وزارت امور خارجه کرواسی با سفارت ایران در جهت تقویت و گسترش روابط دوجانبه قدردانی کرد.

   حکام امریکا فکر نمی‌کردند ایران دوگانه جنگ یا تسلیم را باطل کند؛ تعادل|

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: حکام کم‌خرد امریکا فکر نمی‌کردند که ایران دوگانه جعلی جنگ یا تسلیم را باطل کند.

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: برنامه حکام کم خرد امریکا این بود که با ترور سردار قاسم سلیمانی، جمهوری اسلامی را با استفاده از دکترین «شوک و بهت» در «وضع روانی فوق‌العاده» قرار داده و «اشتباه در محاسبه» شرایط و تصمیم‌گیری را به ما تحمیل کنند.

آنها فکر نمی‌کردند که ایران دوگانه جعلی «جنگ یا تسلیم» را باطل کند.

   دست از پا خطا کنید هر دوی شما را می‌زنیم؛ سپاه نیوز|

فرمانده کل سپاه گفت: یکی از مسوولان رژیم صهیونیستی اعلام کرد «ما با امریکا تقسیم کار کردیم، ما در سوریه ایرانی‌ها را می‌زنیم و آنها در عراق»؛ دست از پا خطا کنید هر دوی شما را می‌زنیم.  سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم یادبود سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش اظهار داشت: سردار سلیمانی از امیرمومنان آموخته بود که اگر قومی لباس جهاد را از تن به در کند، خداوند بر آنان لباس ذلت می‌پوشاند و وی غیرت را از حضرت علی(ع) به خوبی آموخته بود و این غیرت و دفاع از اسلام و نوامیس در وجود قاسم و یارانش موج می‌زد.

   بیش از ۹ میلیون نفر در تهران واجد شرایط رای دادن هستند؛ ایرنا|

حسن‌بیگی رییس ستاد انتخابات استان تهران گفت: بیش از ۹ میلیون نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۲۰۰ هزار رای اولی هستند. معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار تهران و رییس ستاد انتخابات استان تهران در نشست ستاد انتخابات استان تهران اظهار کرد: شمار کل داوطلبان تاییدصلاحیت شده در ۶ حوزه انتخابیه استان تهران ۱۵۷۸ نفر است.

او بر همین اساس گفت: در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس ۱۱۴۳ نفر، در حوزه انتخابیه پاکدشت ۱۱ نفر، در حوزه انتخابیه رباط‌کریم و بهارستان ۳۹ نفر، در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه ۱۸ نفر، در حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک ۲۷ نفر و در حوزه انتخابیه شهریار، قدس و ملارد ۳۰ نفر داوطلب انتخابات مجلس هستند. رییس ستاد انتخابات استان تهران همچنین تصریح کرد: در روز‌های گذشته ۱۲۳ نفر از داوطلبان حوزه انتخابیه تهران درخواست انتقال به حوزه‌های انتخابیه در دیگر نقاط کشور را کرده بودند که با درخواست اکثر آنها موافقت شد و در حال حاضر وضعیت ۲۴ نفر از آنها معلوم نیست. حسن بیگی در پایان گفت: ۹ میلیون و ۶۴۴ هزار و ۹۸۱ نفر در استان تهران واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد ۲۰۰ هزار و ۱۹۸ نفر رای اولی هستند.

 

ارسال نظر