روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۱۵۹

   هشدار به ایرانیان برای سفر به انگلیس؛  تعادل|

سفیر ایران در انگلیس در توییتی اعلام کرد، ‌هموطنان عزیز ایرانی هنگام سفر به انگلیس، به اطلاعیه‌ها و اطلاعات مفید و مفصلی که پلیس انگلیس و پلیس متروپولیتن در خصوص خطرات حضور در مکان‌های جرم‌خیز در لندن و دیگر شهرها و ساعاتی که نباید در این اماکن رفت و آمد کرد، توجه کافی کنند و هشدارهای ایمنی مقامات محلی را جدی بگیرند. حمید بعیدی‌نژاد در ادامه تاکید کرد: ‌نخست‌وزیر، وزیر کشور و مقامات عالی انگلیس به‌طور مکرر به مردم و اتباع خارجی نسبت به خطرات بی‌شمار و رو به افزایش چاقوکشی، جرم و جنایت در خیابان‌های لندن و دیگر شهرهای انگلیس هشدار داده‌اند. مقامات این کشور حتی طرح افزایش چند هزار نفری پلیس را برای کنترل جرم و جنایت کافی نمی‌دانند.

   نتایج نهایی بررسی صلاحیت‌ها تا پایان روز شنبه اعلام می‌شود؛ خبرآنلاین|

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد که برای رد صلاحیت پرونده‌ها دلایل و مستندات مختلفی وجود دارد و هرکدام از اینها می‌تواند متفاوت باشد. عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگویی درباره زمان اعلام نتایج بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تا الان حدود ۱۳ هزار پرونده رسیدگی شده است که ان‌شاءالله به بقیه آن نیز تا روز شنبه رسیدگی خواهد شد و نتیجه اعلام می‌شود. وی در ادامه اظهار کرد: در برررسی پرونده کاندیداها و رد صلاحیت‌ها دلایل و مستندات مختلفی وجود دارد و هرکدام از اینها می‌تواند متفاوت باشد. مثلا در حوزه اقتصادی ما بحث‌هایی مثل کلاهبرداری، سوءاستفاده از بیت المال و جابه‌جایی اموال عمومی را مدنظر قرار می‌دهیم. برخی از این اشخاص نیز آرای محاکم قضایی را دارند یعنی محکوم شدند. سخنگوی شورای نگهبان در ادامه تاکید کرد: اگر لیستی را بخواهم از رسیدگی به پرونده‌ها اعلام کنم بحث سوءاستفاده از موقعیت‌های شغلی به دلیل سمت‌هایی است که افراد در جاهای مختلف دارند که همه این موارد با دقت بررسی می‌شود.

   دولت امریکا اهل گفت‌وگو نیست؛ ایسنا|

نماینده ایران در سازمان ملل متحد تاکید کرد تا زمانی که خصومت امریکا علیه ملت ایران باقی است، صحبت از همکاری و گفت‌وگو با ایران قابل فهم نیست. مجید تخت روانچی در گفت‌وگویی با اشاره به نامه نماینده امریکا در سازمان ملل به شورای امنیت به منظور آمادگی برای گفت‌وگوی بدون پیش شرط با ایران، بیان کرد: دولت امریکا اهل گفت‌وگو نیست بلکه اهل خصومت علیه ملت ایران است و تا زمانی که این خصومت وجود داشته باشد، صحبت از همکاری با ایران قابل فهم نیست. وی در ادامه تاکید کرد: مردم ایران با این صحبت‌ها بازی نمی‌خورند.

   دشمن با موشک‌های نقطه‌زن رسانه‌ای ما را هدف گرفته است؛ تعادل|

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک ریاست‌جمهوری گفت: دشمن اکنون ما را با موشک‌های نقطه‌زن رسانه‌ای هدف قرار داده است. حسام الدین آشنا دیروز در حساب توییتری خود نوشت: به همان میزان که برد موشک‌های ما بازدارندگی ایجاد می‌کند و امنیت می‌آفریند باید برد مواضع و رسانه‌های ما و دقت نقطه زنی آنها نیز همسان با قدرت دفاعی کشور به مصون‌سازی ما بینجامد. دشمن اکنون ما را با موشک‌های نقطه‌زن رسانه‌ای هدف قرار داده است.

 

 

ارسال نظر