روی موج خبر

۱۳۹۸/۱۰/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۶۱۰۷۴

  تشکر آیت‌الله نوری از سپاه پاسداران

و مردم؛ حوزه نیوز |

یکی از مراجع تقلید شیعیان در واکنش به پاسخ موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی امریکا در عراق گفت: از فرزندان سپاه تشکر می‌کنیم که نخستین ضربه را به تروریست‌های نظامی امریکا وارد کردند. آیت‌الله العظمی حسین نوری‌همدانی دیروز در ابتدای درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، تشییع با شکوه سردار شهید سلیمانی در شهرهای مختلف عراق و ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم در تشییع شهید سردار سلیمانی نشان دادند که مکتب فاطمی هنوز زنده است. وی در واکنش به پاسخ موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی امریکا در عراق گفت: از فرزندان سپاه تشکر می‌کنیم که دیشب نخستین ضربه را به تروریست‌های نظامی امریکا وارد کردند.

  حمله موشکی سپاه سیلی سخت دیگری بر چهره سیاه رژیم جنایتکار نشاند؛ میزان |

رییس قوه قضاییه در پی حمله موشکی سپاه به عین الاسد، این عملیات مهم را سیلی سخت دیگری بر چهره سیاه رژیم جنایتکار امریکا دانست. متن پیام آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس قوه قضاییه به شرح زیر است: وعده صادق رهبر حکیم و مقتدر انقلاب اسلامی محقق شد. فرزندان رشید ملت ایران در سپاه، انتقام سخت از امریکایی‌های تروریست را کوبنده آغاز کردند. پس از چند روز تشییع چندین میلیونی پیکر آن مجاهدان سرافراز، این عملیات مهم سیلی سخت دیگری بر چهره سیاه رژیم جنایتکار امریکا نشاند. پایگاه هدف قرار گرفته، مهم‌ترین پایگاه اشغالگران عراق و نقطه هدایت عملیات تروریستی علیه سردار فداکارمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بود. اصابت دقیق موشک‌های پر قدرت ایران به پایگاه‌های اشغالی امریکا و ناتوانی آنها در ردگیری و انهدام موشک‌ها، بار دیگر پوشالی بودن قدرت استکباری را ثابت کرد. یقیناً روح مطهر حاج قاسم کبیر و همرزمان مجاهدش در جنان ناظر و یاور این عملیات ظفرمندانه بودند. انا من المجرمین منتقمون.

  دست ایران روی ماشه است؛  مهر|

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه دستمان روی ماشه است، گفت: اگر امریکایی‌ها خطایی کنند فوران خشم نیروهای انقلاب را خواهند دید. محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، گفت: تا چند ساعت آینده همه تلفات، حمله موشکی ایران به عین‌الاسد را اعلام خواهیم کرد. وی با بیان اینکه اقتدار و حیثیت امریکا موشک باران شد، گفت: به زودی آماری از تلفات تجهیزاتی و انسانی وارده شده به امریکایی‌ها اعلام خواهد شد. ما ثبت کردیم که امریکا با این همه تجهیزات پیشرفته و آماده‌باش نتوانستند از سامانه‌های خود استفاده کنند.

 

ارسال نظر