روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۸۳۰

   مراسم تدفین خواهر رییس‌جمهور برگزار شد؛ پاد|

رییس‌جمهور به منظور حضور در مراسم تشییع و تدفین همشیره گرامی خود به زادگاهش شهرستان سرخه رفت. روحانی دیروز به منظور حضور در مراسم تشییع و تدفین مرحومه مغفوره «صدیقه فریدون (نجار)» وارد شهرستان سرخه شد. جمعی از اعضای دولت، مسوولان، مردم و اهالی شهرستان سرخه برای ابراز همدردی با رییس‌جمهور در این مراسم حضور یافته‌اند.

   تعداد قابل توجهی از دستگیرشدگان آزاد شده‌اند؛ ایلنا|

رییس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: سه استان در جریان حوادث اخیر، هیچگونه ورودی به زندان نداشته‌اند. اصغر جهانگیر با ارایه گزارشی از وضعیت زندان‌ها پس از حوادث اخیر و اعلام آماری از بازداشتی‌ها در جلسه مسوولان قضایی، اظهار کرد: خوشبختانه سه استان کشور در جریان این اتفاقات، هیچگونه ورودی به زندان نداشته‌اند. وی افزود: تاکنون نیز در کل کشور، تعداد قابل توجهی از دستگیر‌شدگان آزاد شده‌اند که با پیگیری دادستان تهران و بازپرس‌ها که تا ساعت ۲ نیمه‌شب گذشته مشغول کار بودند، آمار این افراد افزایش می‌یابد.

   پرونده عوامل اغتشاشات در مرحله رسیدگی است؛ میزان|

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه امنیت کشور قابل معامله با هیچ اعتراضی نیست، گفت: پرونده عوامل اغتشاشات اخیر با سرعت و دقت در مرحله رسیدگی است. جعفری با بیان اینکه امنیت کشور به هیچ‌وجه قابل معامله با هیچ اعتراضی نیست، گفت: داشتن اعتراضات متعارف حق مردم است ولی اینکه امنیت کشور به چالش کشیده شود به هیچ‌وجه پذیرفته شده نیست. جعفری با بیان اینکه باید تدبیری شود تا مردم بتوانند در این وضعیت اقتصادی با آرامش زندگی کنند، در پاسخ به اینکه مردم خواستار برخورد قاطع دستگاه قضایی شده‌اند، گفت: نیروی‌های انتظامی و امنیتی همه اقدامات را انجام داده‌اند و افرادی که در اغتشاشات اخیر نقش مهمی داشتند شناسایی و پرونده‌های قضایی تشکیل شده است. رییس کل محاکم تهران بیان داشت: پرونده‌ها با سرعت و دقت لازم در مرحله رسیدگی است و شعب ویژه‌ای هم در محاکم تشکیل خواهد شد و با سرعت و دقت اتخاذ تصمیم قضایی صورت می‌گیرد.

   شرایط برای اعتراض مسالمت‌آمیز توسط دولت فراهم شود؛ ایلنا|

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هیات رییسه گزارش کمیسیون شوراها در زمینه آزادی اجتماعات مسالمت آمیز را هر چه سریع‌تر در دستور کار قرار دهد. سیده‌فاطمه حسینی در تذکر شفاهی خود گفت: تذکر اول من به دولت است، ۶ سال فرصت سوزی در اجرای قانون برنامه برای افزایش تدریجی قیمت‌های حامل‌های انرژی را با سیاست ناگهانی افزایش قیمت بنزین بدون در نظر گرفتن افکار عمومی، شفاف‌سازی و به اجرا درآورد تا هزینه گزافی را رقم بزند.

   بررسی ناآرامی‌های اخیر با حضور مسوولان وزارت کشور و اطلاعات سپاه ؛ ایرنا|

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از جلسه این کمیسیون با موضوع بررسی ناآرامی‌های اخیر خبر داد. محمدجواد جمالی نوبندگانی درباره جلسه کمیسیون امنیت ملی گفت: جلسه کمیسیون با حضور اعضای کمیسیون شوراها، وزارت کشور و اطلاعات سپاه و با هدف بررسی ناآرامی‌های اخیر برگزار شد. این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از وزارت اطلاعات و کشور معاونین امنیتی و سیاسی در این جلسه حضور پیدا کردند و توضیحات لازم را ارایه کردند.

   طیف‌های مختلف داخلی در تور آمدنیوز افتاده‌اند؛  سپاه نیوز|

 سخنگوی سپاه پاسداران گفت: متاسفانه از جناح‌های مختلف داخلی به تور شبکه آمدنیوز افتاده‌اند که همه شناسایی شده و به مرور اعلام خواهد شد. سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف درباره آخرین وضعیت پرونده «روح‌الله زم» گفت: بخش عمده‌ای از ارتباطات او کشف شده و با عرض معذرت باید بگویم از طیف‌های مختلف در تور رسانه‌ای او واقع شده بودند. سرجمع آن این بود که این سایت را به یک مرجعی تبدیل کند، برای هر خبری که علیه جمهوری اسلامی یک فضای رسانه‌ای را هیجان‌سازی و تولید کند. نکته حائز اهمیت این است، مرجعیت تجمیع فضاسازی و بهانه دادن به دست رسانه‌ها با دستگیری و شبکه ایشان منهدم شده است؛ قطعا آنچه که افکار عمومی به دنبالش است، اسامی مرتبطین است که اهمیت درجه دوم دارد که به مرور زمان اعلام می‌شود.

 

 

ارسال نظر