روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۰:۰۵:۵۶
کد خبر: ۱۵۷۴۴۶

  آرامش و امنیت ایران اسلامی، خط قرمز آذربایجان است

در شرایطی که موضوع رفتارهای مخرب اغتشاشگران و آسیب به اموال و دارایی‌های عمومی در برخی از شهرها و استان‌ها باعث نارضایتی‌های گسترده‌ای را در میان اقشار مختلف مردم ایجاد کرده بود؛ مردم در استان آذربایجان شرقی با حضور در راهپیمایی ضمن اعتراض به رفتارهای اغتشاشگران و حامیان امریکایی آنان خواستار برخورد جدی نهادهای مسوول با یک چنین رفتارهایی شدند. نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی نیز در همین خصوص گفت: صف مردم دلخور و نگران، از آنانی که به اموال عمومی و خصوصی آسیب زدند، جدا بوده و از امروز هشدار خود را به مزدوران و جیره خواران شیطان بزرگ می‌رسانیم که آرامش و امنیت ملت و ایران اسلامی، خط قرمز آذربایجان است.

  برخی اعضای کمیسیون اقتصادی

از توضیحات دژپسند قانع  نشدند

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حضور دژپسند در این کمیسیون گفت: تعدادی از اعضا از توضیحات وزیر اقتصاد قانع شده و تعدادی هم اعلام کردند که نیاز به بررسی‌های تکمیلی دارند و برخی هم متقاعد نشدند. به گزارش ایلنا، الیاس حضرتی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی پس از حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی در این کمیسیون در جمع خبرنگاران گفت: قوه مقننه علاوه بر قانونگذاری وظیفه نظارت بر دستگاه‌های اجرایی را هم برعهده دارد. وی با اشاره به طرح ۹ سوال از وزیر اقتصاد در جلسه عصر امروز این کمیسیون اقتصادی گفت: دژپسند به صورت مفصل توضیحاتی را در مورد بخش‌های مختلف بانک، بیمه، گمرک و بازار ارایه کرد. حضرتی خاطرنشان کرد: تعدادی از نمایندگان مجلس از توضیحات وزیر اقتصاد قانع شده و تعدادی هم اعلام کردند که نیاز به بررسی‌های تکمیلی بیشتری دارند، ضمن اینکه برخی هم از این پاسخ‌ها قانع نشدند. رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در جلسه عصر روز (سه‌شنبه) آذری جهرمی وزیر ارتباطات هم در کمیسیون اقتصادی حاضر شده و پاسخگوی سوال نمایندگان بود.

  عبدالرضا داوری بازداشت شد؛ فارس|

خبرگزاری فارس نوشت: عبدالرضا داوری از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد به اتهام همکاری با آمد نیوز بازداشت شد. براساس کسب اطلاع خبرنگار فارس این فرد به اتهام همکاری با شبکه معاند آمدنیوز بازداشت شده است. داوری پیش از این در خرداد ماه سال 96 برای تحمل حبس به مدت 3 سال بازداشت شد اما سرانجام در شهریور ماه سال 97 و پس از نقض حکم صادر شده از سوی دیوان عالی کشور آزاد شد. 22 مهر امسال بود که سپاه پاسداران از بازداشت روح‌الله زم سرشبکه کانال تلگرامی آمدنیوز خبر داد.

  تبریک پیروزی مقاومت در مواجهه با رژیم صهیونیستی ؛ پاد|

 وزیر امور خارجه کشورمان با رییس دفتر سیاسی جنبش حماس تلفنی گفت‌وگو کرده و پیروزی اخیر مقاومت در مواجهه با رژیم صهیونیستی را به وی و ملت فلسطین تبریک گفت. به گزارش

«آر تی» عربی، جنبش حماس در بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران با اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی این جنبش تلفنی گفت‌وگو کرد و پیروزی مقاومت اسلامی در درگیری‌های اخیر با رژیم صهیونیستی را به وی و ملت فلسطین تبریک گفت. وزیر امور خاجه کشورمان با انتقاد از موضع سازمان ملل در رابطه با اتفاقات غزه خاطرنشان کرد: سازمان ملل باید موضع متفاوتی اتخاذ می‌کرد اما این سازمان به دلیل فشارهای امریکا نتوانست وظیفه اخلاقی خود را انجام دهد. از سوی دیگر اسماعیل هنیه ضمن تشکر از مواضع ایران گفت: رژیم اشغالگر با این تجاوزها نتوانسته و نخواهد توانست اهداف میدانی و سیاسی خود را محقق کند.

  افشاگری بعیدی‌ نژاد از پشت‌پرده مالی شبکه من‌ و تو؛ تعادل|

سفیر ایران در لندن با انتشار یک سند مالی نوشت: شبکه «من و تو» از طریق تزریق اموال به غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می‌شود و به دستگاه تبلیغاتی آنها مبدل شده است. حمید بعیدی‌نژاد در صفحه توییتر خود نوشت: تراز مالی شبکه «من و تو» نشان می‌دهد که از نظر اقتصادی شرکتی کاملا ورشکسته است. از ۹۵ میلیون پوند سرمایه، این شبکه فقط ۳ میلیون درآمد داشته و بقیه ضرر بوده است. او افزود: این شبکه که از طریق تزریق پول و اموال به غارت رفته ملت ایران توسط خانواده پهلوی اداره می‌شود به دستگاه تبلیغاتی پهلوی مبدل شده است.

  نباید تغییر نرخ بنزین به سایر کالاها تسری یابد؛ باشگاه خبرنگاران|

عضو هیات رییسه مجلس گفت: تأکید ما این است که نباید افزایش قیمت بنزین به بقیه کالاها تسری یابد اما متأسفانه هیچ کنترلی روی قیمت‌ها وجود ندارد. اسدالله عباسی در پایان جلسه علنی دیروز سه شنبه مجلس در تذکری شفاهی گفت: روز یک‌شنبه پس از استماع به فرمایشات مقام معظم رهبری، نمایندگان مجلس تمام تلاش خود را به کار گرفتند که ضمن تبعیت از فرامین ایشان چند موضوع را پس از افزایش قیمت بنزین دنبال کند. یکی از موارد مورد تأکید ما این است که افزایش قیمت بنزین نباید به سایر کالاها تسری یابد اما این‌گونه نیست و هیچ کنترلی بر قیمت‌هاوجود ندارد. عباسی بیان کرد: لازم است که کمیسیون برنامه و بودجه در شیوه اجرای این طرح که نادرست و شتاب‌زده است تصمیم‌گیری کند.

 

ارسال نظر