روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۶/۱۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۵۱۹۷۴

    جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی با حضور سران قوا برگزار شد؛ پاد|

جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی دیروز با حضور سران قوا برگزار شد. در این جلسه روحانی، رییس جمهور، آیت الله رییسی رییس قوه قضائیه و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی حضور داشتند. همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمد نهاوندیان معاون اقتصادی رییس جمهور، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی، فرهاد دژ پسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، رضا اردکانیان وزیر نیرو،‌ بیژن زنگنه وزیر نفت، محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور، حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، الیاس حضرتی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس و غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نیز حضور داشتند.

    مبارزه با فساد «سیاسی» ‌ نیست؛ تسنیم|

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران معتقد است: قطعاً هدف مبارزه با فساد نه‌تنها سیاسی‌بازی نیست بلکه رضای خدا مدنظر است و به‌زودی همه خواهند دید که قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی چگونه نسبت به برخورد و مبارزه با فساد مصمم است. عبدالله حاجی‌صادقی پیرامون عملکرد قوه قضائیه و شبهاتی مبنی بر برخورد سیاسی حجت‌الاسلام رئیسی با مفسدان که از سوی رسانه‌های معاند مطرح می‌شود، اظهار داشت: این حرف کاملاً کم‌لطفی به شخص آقای رئیسی است. وی افزود: من با اطلاع عرض می‌کنم آقای رئیسی اذعان کردند؛ در زمینه مقابله با فساد هم دولت با ما همراه است و هم مجلس و امروز باید تلاش کنیم فساد را ریشه‌کن کنیم و اینکه فلان مفسد مرتبط به مجلس یا دولت است ارتباطی با نیت اصلی مبارزه با مفسدین ندارد و همه باید تلاش کنند فساد ریشه‌کن شود. نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قطعاً هدف مبارزه با فساد نه‌تنها سیاسی‌بازی نیست بلکه رضای خدا مدنظر است. وی ادامه داد: آقای رئیسی در جهت مبارزه با فساد محکم ایستاده و این صحبت‌ها صرفاً شوخی است و به‌زودی همه خواهند دید که قوه قضائیه و شخص آقای رئیسی نسبت به برخورد و مبارزه با فساد چگونه مصمم هستند.

    وزرای خارجه «ایران و روسیه» با یکدیگر دیدار می‌کنند؛تعادل|

سخنگوی وزارت امور خارجه از دیدار وزرای خارجه ایران و روسیه، در مسکو خبر داد. «سید عباس موسوی»، در توییتر خود نوشت: وزرای خارجه ایران و روسیه روز دوشنبه در مسکو با یکدیگر ملاقات و در خصوص مسائل مورد علاقه طرفین از جمله برجام گفتگو خواهند کرد. سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان همچنین در توییت دیگری درگذشت مهدی شادمانی یکی از خبرنگاران کشور  را تسلیت گفت.

  آغاز طرح نظارتی محرم سازمان تعزیرات حکومتی؛ ایلنا|

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از آغاز طرح نظارتی محرم در سازمان تعزیرات حکومتی خبر داد. سیدیاسر رایگانی گفت: طرح نظارتی محرم سازمان تعزیرات حکومتی از تاریخ ۱۰ شهریورماه لغایت ۲۲ شهریورماه در قالب گشت مشترک با نمایندگاه دستگاه های کاشف برگزار می شود. وی افزود: طرح مذکور به مدیران کل استانی ابلاغ شده و هدف از انجام این طرح پیشگیری از تخلفات با توجه به افزایش تقاضا برای کالاهای مورد نیازدر ماه محرّم برای مصرف هیات‌های مذهبی است.

  تاکید مجالس ایران و اندونزی بر گسترش همکاری ها؛ ایرنا|

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم که در راس هیاتی از اعضای این کمیسیون به اندونزی سفر کرده است، در دیدار با جمعی از مقامات مجلس و وزیر دادگستری این کشور در خصوص همکاری های پارلمانی دو کشور و گسترش همکاری ها در مجامع بین المللی از جمله اتحادیه بین المجالس مذاکره کرد.

  اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس ایران در دیدار با وزیر دادگستری و حقوق بشر، نایب رئیس مجلس نمایندگان، رئیس قوه قضاییه و نایب رئیس مجلس مناطق اندونزی بر گسترش روابط دوجانبه تهران- جاکارتا تاکید کردند .   مقام های اندونزیایی نیز دراین دیدارها با اشاره به مناسبات خوب بین ایران و اندونزی، روابط جاکارتا- تهران را بسیار با اهمیت توصیف کردند.

 

ارسال نظر