روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۴/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۹۷۰

   نشست سه‌جانبه ایران، روسیه و ترکیه برگزار می‌شود؛پاد|

ترکیه میزبان پنجمین نشست سه‌جانبه روحانی، پوتین و اردوغان درباره سوریه خواهد بود. پنجمین نشست سران کشورهای ایران، روسیه و ترکیه درباره تحولات و آینده سوریه مرداد ماه سال جاری (آگوست ۲۰۱۹) در استانبول برگزار می‌شود. قرار است در این نشست روسای جمهور ایران، روسیه و ترکیه درباره روند سیاسی و بازگشت آوارگان سوری به سوریه با یکدیگر گفت‌وگو کنند.

  انتصاب فرمانداران هفت شهرستان؛  پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور|

وزیر کشور در احکامی جداگانه فرمانداران شهرستان‌های مراوه تپه، گمیشان، چناران، رودبارجنوب، بندرلنگه، اشکذر و تویسرکان را منصوب کرد.

عبدالرضا رحمانی‌فضلی در احکام جداگانه، «امانگلدی» و «احمد دست‌مرد» را به ترتیب به سمت فرماندار مراوه‌تپه و شهرستان گمیشان در استان گلستان و «حمید انصاری‌فرد» را به سمت فرماندار چناران در استان خراسان رضوی منصوب کرد. همچنین وزیر کشور در احکام دیگری «محمود قانعی‌فرد» را به سمت فرماندار شهرستان رودبار جنوب در استان کرمان، «علی نکویی» را به سمت فرماندار بندرلنگه در استان هرمزگان، «هادی هادی نسب» به عنوان فرماندار اشکذر در استان یزد و «سید‌رسول حسینی» را به سمت فرماندار تویسرکان در استان همدان منصوب کرد.

  زمان نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعلام شد؛میزان|

معاونت منابع انسانی قوه قضاییه در اطلاعیه‌ای زمان نتایج پذیرش مشمولین متقاضی امریه سربازی اعزام شهریور ماه را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است: «بنابر اعلام امور اداری و استخدامی کارکنان اداری قوه قضاییه، مدارک متقاضیان اعزام شهریور ماه در حال بررسی است و نتایج پذیرش مشمولین اعزام مذکور از طریق تماس تلفنی تا مورخ 25/۰۴/۱۳۹۸ به متقاضیان اعلام شود.»

  توقیف نفتکش نشان داد انگلیس به برجام پایبند نیست؛تعادل|

سخنگوی شورای نگهبان گفت: توقیف نفتکش ایرانی، نشان از آن دارد که انگلستان همچنان به سیاست راهزنی ادامه داده و عملا پایبند به برجام نیست.

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در توئیتر در واکنش به توقیف نفتکش ایرانی، گفت: غصب اموال دیگر جوامع از سیاست‌های انگلستان است. فاجعه ۱۹۱۷ و مرگ ۹ میلیون ایرانی، توقیف پول‌های ایران با وجود رای دادگاه‌های داخلی خود و اکنون نیز توقیف کشتی تجاری ایران، نشان از آن دارد که این کشور همچنان به سیاست راهزنی ادامه داده و عملاً پایبند به برجام نیز نیست.

گفتنی است ۱۳ تیر ماه، نیروی دریایی انگلستان یک نفتکش متعلق به کشورمان را در آب‌های جبل‌الطارق در جنوب اسپانیا متوقف کردند که حامل ۲ میلیون بشکه نفت بود.

  دولت باید لایحه‌ای درباره «ارز مجازی» به مجلس بفرستد؛مهر|

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است: استفاده از ارزهای مجازی یکی از راهکارهای مناسب برای دور زدن تحریم‌هاست که باید طی لایحه‌ای از سوی دولت هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.

علی اکبر کریمی با اشاره به مشکلاتی که استخراج ارز مجازی برای صنعت برق کشور ایجاد کرده است، گفت: استخراج ارزهای مجازی در سطح کشور به عنوان فعالیتی گسترده رواج پیدا کرده است، استخراج ارزهای مجازی مصرف برق بالایی دارد که مشکلاتی را برای کشور در فصل گرما ایجاد کرده است.

نماینده مردم اراک در مجلس دهم ادامه داد: باید ساز و کارهای کنترل مصرف برق پیش‌بینی شود و با استفاده‌کنندگان از برق دولتی برای استخراج ارزهای مجازی برخورد شود.

   لغو آیین‌نامه‌های تسهیلات شاغلین متقاضی انتقال از کلان‌شهرها؛ پرتال  هیات دولت|

آیین‌نامه‌های ایجاد تسهیلات برای شاغلین دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلان‌شهرها به سایر شهرهای کشور» در کمیسیون‌های امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت لغو شد.

کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک هیات دولت ضمن بررسی پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور، در خصوص تعیین تکلیف آیین‌نامه‌های ایجاد تسهیلات برای شاغلین دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلان‌شهرها به سایر شهرهای کشور با لغو این آیین نامه‌ها موافقت کرد.

بر همین اساس و در جلسه اصلی کمیسیون امور اجتماعی و دولت الکترونیک که به ریاست «جمشید انصاری» معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان اداری و استخدامی برگزار شد، اعضای جلسه به بررسی پیشنهاد بازنگری و تعیین تکلیف در خصوص آیین نامه ایجاد تسهیلات جهت شاغلان دولتی متقاضی انتقال از تهران و کلان‌شهرها به سایر شهرهای کشور و آیین نامه اعطای تسهیلات به کارکنان دستگاه‌های اجرایی متقاضی انتقال از شهر تهران پرداختند.

 

 

ارسال نظر