نمی‌توان فضای مجازی را از زندگی بشر حذف کرد

۱۳۹۸/۰۴/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۸۱۹
نمی‌توان فضای مجازی را از زندگی بشر حذف کرد

رییس قوه قضاییه، اعتاب مقدسه را قطب‌های بی‌بدیل فرهنگی دانست و بر ضرورت بهره‌گیری از دهه کرامت برای افزایش نشاط اجتماعی تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در دیدار اعضای شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت، دهه کرامت را یک نماد و نمود برای نهادینه‌سازی این فرهنگ در جامعه توصیف کرد و گفت: رابطه مردم با مردم، مردم با دولت، دولت با مردم و سایر روابط اجتماعی، اقتصادی و سیاسی ما در ابعاد مختلف باید براساس کرامت شکل بگیرند.

رییس قوه قضاییه تصریح کرد: امروز نمی‌توان ابزار ارتباطی و فضای مجازی را از زندگی بشر حذف کرد زیرا هیچ پدیده‌ای به این میزان بر لایه‌های گوناگون زندگی بشر در ابعاد فردی و اجتماعی اثر نداشته است بلکه تنها راه استفاده و آسیب ندیدن، صیانت‌بخشی است که آن هم جز با معرفت و پایبندی به دین امکان‌پذیر نیست.

رییسی خاطرنشان کرد: امروز سخت نیازمند توجه و معرفت اهل‌بیت(ع) هستیم. ایام جشن و سرور نظیر دهه کرامت، فرصت بسیار مناسبی برای معرفت افزایی است و از ایامی نظیر این دهه باید در جهت افزایش نشاط اجتماعی استفاده کرد. هر چه چنین اقداماتی بیشتر جلوه کند، ماندگارتر است.

رییس قوه قضاییه در پایان بر ضرورت تداوم برنامه‌های تدارک دیده شده برای دهه کرامت در سایر ایام سال تاکید کرد و گفت: نباید فراموش کنیم که تنها راه نجاتمان در برابر فشارها، تحریم‌ها، تهدیدها و وضعیت‌های دشمن ساخته، پناه بردن به اهل بیت(ع) و شناخت آن بزرگواران است.

 

 

ارسال نظر