انتقاد از رسانه‌هایی که کارشان بردن آبروی دیگران است

۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۷۴۷۴
انتقاد از رسانه‌هایی که کارشان بردن آبروی دیگران است

سخنگوی دولت در حساب اینستاگرامی خود از اطلاع‌رسانی غیر‌مسوولانه برخی رسانه‌ها انتقاد کرد و نوشت: عده‌ای از رسانه‌ها با مقاصد سیاسی سواستفاده می‌کنند و شغل‌شان بردن آبروی دیگران است.به گزارش «تعادل» علی ربیعی به نحوه اطلاع‌رسانی برخی رسانه‌ها از رابطه یک زن با برخی مسوولان حوزه نفت انتقاد کرد و نوشت: چندی پیش یک اطلاع‌رسانی غیر‌مسوولانه از رابطه یک زن با برخی از مسوولان حوزه نفت شنیدیم. نام یکی از زنان کشورمان را که با آب و تاب به ده‌ها نفر متصل کرده بودند منتشر شد.

دستیار ارتباطات اجتماعی رییس‌جمهوری اضافه کرد: اولاً؛ مطلعم که فرد دستگیر شده این فردی که رسانه‌ها می‌گویند نیست. ثانیاً؛ اصلاً معلوم نیست که آن دستگیر شده جاسوس باشد. به کجا رسیده‌ایم؟ چه راحت آبروی آدم‌ها ریخته می‌شود؟ مگر خدا را نمی‌بینیم؟

ربیعی با تاکید بر اینکه «از رسانه در راه درست آن برای روشنگری، شفاف‌سازی و نظیر اینها استفاده می‌شود» افزود: اصل رسانه برای اطلاع‌رسانی ناب است که با هدف آگاهی‌بخشی به جامعه و فراهم آوردن زندگی بهتر به کار گرفته می‌شود. اهالی رسانه در طول تاریخ ایران زندگی سخت و آرمانی داشته‌اند و کسی از این راه به نان و نوایی نرسیده است.وی با بیان اینکه «دو نوع استفاده از رسانه، که در سالیان اخیر در ایران رو به رشد است، حرمت رسانه را خدشه‌دار کرده است» اظهار داشت: عده‌ای که از رسانه با مقاصد سیاسی سوءاستفاده می‌کنند یا در داخل و خارج دکان رسانه زده‌اند و شغلشان بردن آبروی دیگران و تجاوز به حریم خصوصی افراد است.

 

ارسال نظر