هر فردی اختلاف‌افکنی کند دشمن امام (ره) است

۱۳۹۸/۰۳/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۷۳۷
هر فردی  اختلاف‌افکنی کند  دشمن امام (ره) است

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره) گفت: هیچ‌چیز مانند وحدت و هم‌افزایی جامعه نزد امام مورد تاکید نبود و هیچ‌چیز به اندازه اختلاف، امام را آزرده نمی‌کرد؛ پس هر فردی به هرشکل، اختلاف‌افکنی کند دشمن امام است.

به گزارش ایسنا، محمدعلی انصاری طی سخنانی در نشست رسانه‌ای ستاد بزرگداشت امام راحل با تاکید بر اینکه اولین مساله‌ای که امام بر آن توجه داشت، خودباوری بود، گفت: اگر جامعه را به خودباوری برسانیم از هیچ قدرت و کشوری دست کم نداریم، به‌ویژه که هیچ‌چیز مانند وحدت و هم‌افزایی جامعه نزد امام راحل مورد تاکید نبود و هیچ‌ چیز به اندازه اختلاف به هرشکل و از ناحیه هر کسی، امام را آزرده نمی‌کرد. پس هر فردی به هرشکل، اختلاف‌افکنی کند دشمن امام است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام(ره) در تشریح جزییات مراسم سی‌امین سالگرد ارتحال امام‌خمینی(ره) اظهار کرد: ما احتمال می‌دادیم که روز ۱۴ خرداد مصادف با عید فطر شود و برای حضور رهبر برای اقامه نماز و سخنرانی نیاز به تصمیم‌گیری‌های مهم داشتیم که از این جهت به رهبری نامه‌ای زدیم و ایشان فرمودند که مراسم سالگرد ارتحال امام نباید تحت‌تاثیر هیچ مراسم دیگری قرار بگیرد و باید در زمان و مکان خود با قوت برگزار شود.

 

ارسال نظر