روی موج خبر

۱۳۹۸/۰۳/۰۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۵۵۵۶

   امریکایی‌ها در سطح منطقه به بن‌بست کامل رسیده‌اند-باشگاه خبرنگاران|

معاون پارلمانی سپاه گفت: امریکایی‌ها و عوامل آنها در سطح منطقه به بن‌بست کامل رسیده‌اند.

محمدصالح جوکار با بیان اینکه جبهه مقاومت و ارتش سوریه مصمم است که ریشه تروریست‌ها را در سوریه بسوزاند، ادامه داد: در آینده شاهد آزادسازی کامل ادلب خواهیم بود و آنچه می‌ماند روسیاهی برای امریکایی‌ها و عوامل آنها در سطح منطقه است.

جوکار درباره اتهام‌زنی امریکایی‌ها به دولت سوریه در استفاده از سلاح شیمیایی گفت: امریکایی‌ها هیچ راهبرد جدیدی ندارند و با این اتهام‌زنی‌ها به دنبال تخریب جبهه مقاومت و ارتش سوریه هستند.

   قاتل امام جمعه کازرون دستگیر شد-باشگاه خبرنگاران|

فرمانده انتظامی فارس گفت: قاتل امام جمعه شهرستان کازرون دستگیر شد. سردار احمد علی گودرزی فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش ماموران نیروی انتظامی قاتل امام جمعه کازرون شناسایی شد . وی افزود: پس از گذشت تنها چند ساعت از وقوع قتل، عامل این جنایت به نام «ح- د» ۴۷ ساله ساعت ۱۲ ظهر روز (۸ خرداد ماه) طی یک عملیات منسجم پلیسی در مخفیگاهش در شهرستان کازرون شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. گودرزی ادامه داد: وی که دچار توهم و اشکالات اعتقادی است به قتل حجت‌الاسلام محمد خرسند اعتراف کرده و پرونده وی در حال رسیدگی است. حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ‌محمد خرسند امام‌جمعه کازرون سحرگاه دیروز و پس از بازگشت از مراسم احیاء، در مقابل منزل خود توسط شخصی به نام «حمید درخشنده» مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان، بر اثر شدت جراحات وارده به ناحیه شکم، به فیض شهادت نائل آمد.

   سلامت روانی و معنوی قدرت‌مداران به‌شدت در خطر است-تعادل|

مشاور رییس‌جمهور در توییتر خود نوشت: سلامت روانی و معنوی قدرت‌مداران به‌شدت در خطر است و از قدرت رانده‌شدگان بیش از پیش آسیب‌پذیرند. حسام‌الدین آشنا، در توییتر خود نوشت: «سیاست‌پیشگان نیازمند کسب مشاوره مستمر از روانشناسان و مربیان متبحر و مورد اعتماد هستند. سلامت روانی و معنوی قدرت‌مداران به‌شدت در خطر است. از قدرت رانده‌شدگان بیش از پیش آسیب‌پذیرند. تهذیب نفس و تمرین تواضع و تحمل برای کسانی که در معرض آزمون قدرت قرار می‌گیرند واجب است. عاقبت‌بخیری.»

   بیانیه وزارت خارجه قطر درباره سفر عراقچی به این کشور-برنا|

وزارت خارجه قطر درباره دیدار عراقچی با وزیر امور خارجه این کشور بیانیه‌ای منتشر کرد. وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای اعلام کرد، سیدعباس عراقچی، معاون وزیر امور خارجه ایران، در دیدار با وزیر خارجه این کشور هرگونه مذاکره با مقام‌های امریکایی را منتفی خوانده است. بر اساس این بیانیه، ایران برای مذاکره با کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس درباره ثبات و امنیت منطقه اعلام آمادگی کرده است.

 

ارسال نظر