رونق تولید تنها در حد شعار و بحث‌های تبلیغاتی نباشد

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۰:۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۴۲۶۶۸
رونق تولید تنها در حد شعار 
و بحث‌های تبلیغاتی نباشد

رییس مجلس شورای اسلامی، گفت: حذف سود مرکب به نفع تولید کشور و بانک‌هاست، چرا که بانک‌ها معوقات فراوانی دارند که اگر پرداخت این معوقات تسهیل شود، سرمایه در گردش بانک‌ها افزایش یافته و باری که بر دوش تولیدکنندگان بوده کاهش می‌یابد.

رییس مجلس شورای اسلامی عصر روز دوشنبه

۲۶ فروردین با وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی، رییس سازمان برنامه و بودجه، رییس کل بانک مرکزی و روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس درخصوص راه‌حل‌های بهینه رونق تولید برگزار شد. لاریجانی پس از پایان این نشست در جمع خبرنگاران با اشاره به مباحث مطرح شده در این جلسه گفت: محور نشست امروز پیرامون رونق تولید بود که مرکز پژوهش‌های مجلس نظرات خاصی در این باره مطرح کرده و فعالیت‌های تحقیقی در این خصوص انجام داده است، همچنین سازمان برنامه و بودجه در این زمینه کار کرده و گزارشی در این نشست ارایه کرد.

رییس نهاد قانونگذاری کشورمان با بیان اینکه وزرای جهاد کشاورزی، صمت، راه و شهرسازی و رییس بانک مرکزی و همچنین روسای کمیسیون‌های مربوطه برای تحقق شعار سال ۹۸ نظرات و پیشنهاداتی داشتند که در این نشست ارایه شد، افزود: حدود ۴۰ پیشنهاد در نشست امروز مطرح شد که در برخی موارد اختلاف نظراتی وجود داشت که باید رفع می‌شد.

 

ارسال نظر