دادستان تهران هنوز تغییر نکرده است

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۴۸۵
دادستان تهران هنوز
 تغییر نکرده است

در شرایطی که برخی رسانه‌ها از وقوع تغییرات گسترده در قوه قضاییه و تغییر قریب الوقوع دادستان تهران خبر داده بودند، سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با انتشار خبری مبنی بر تغییر دادستان تهران گفت: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است.غلامحسین اسماعیلی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تغییرات در قوه قضاییه و انتشار خبرهایی در خصوص تغییر دادستان تهران، اظهار کرد: اگر خبری باشد رسماً اعلام خواهد شد چون بر اساس گمانه زنی نمی‌شود اظهارنظر کرد.وی افزود: تا این ساعت هیچ تغییری در این حوزه اتفاق نیفتاده است.

سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با برگزاری نشست‌های خبری سخنگو هم گفت: دفتر سخنگو فعال خواهد شد و ارتباطمان با جامعه رسانه‌ای کشور را از طریق دفتر سخنگو در نشست‌ها و در غیر آن برقرار خواهیم کرد. همچنین آن را بر اساس سیستم تعریف شده کاملاً منظم ساماندهی می‌کنیم.اسماعیلی در خصوص تغییرات دیگر در قوه قضاییه که این روزها اظهارنظرهای فراوانی درباره آن می‌شود، اظهار کرد: بطور طبیعی اگر بخواهد تغییری انجام شود باید ابتدائا تغییرات در رده‌های دیگر صورت گرفته و به مرور به رده‌های پایین‌تر برسد.

وی افزود: تغییرات در قوه قضاییه همیشه حساب شده، دقیق و کارشناسی بوده و مثل تغییرات در جریانات سیاسی نیست که به صورت گسترده و اتوبوسی باشد.

 

ارسال نظر