سپاه معادلات دشمن را بر هم زده است

۱۳۹۸/۰۱/۲۴ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۲۳۰۳
سپاه معادلات دشمن را بر هم زده است

همزمان با حمایت عمومی مردم ایران از سپاه پاسداران دیروز راهپیمایی بزرگی در تهران در حمایت از نیروهای سپاهی برگزار شد. شرکت‌کنندگان در راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران ضمن محکومیت اقدام امریکا تاکید کردند: سپاه با تلاش خود معادلات دشمن را برهم زده و ترامپ و تفاله‌های استکبار را عصبانی کرده است.

به گزارش مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی طی قطعنامه‌ای در پایان راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران اقدام امریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست گروه‌های تروریستی را به‌شدت محکوم کرد. در بخشی از قطعنامه آمده است: اقتدار و تأثیرگذاری سپاه در صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی و امنیت کشور و نقش‌آفرینی سربازان امام المسلمین در عرصه‌های بین‌الملل و تحولات منطقه‌ای، دشمنان قسم‌خورده اسلام و این مرز و بوم را به استیصال و درماندگی کشانده و سردمداران تروریست‌پرور طاغوت اعظم، امریکای خبیث این شیطان بزرگ و مصداق بارز استکبار با لابی‌گری صهیونیست‌ها در اقدامی سخیف و رذیلانه، سپاه پاسداران مقتدر انقلاب اسلامی را در فهرست «سازمان‌های تروریستی خارجی» قرار داد؛ اقدام نابخردانه‌ای که واکنش کوبنده قاطبه مردم شریف، تمامی گروه‌ها و مقامات ایران اسلامی و اغلب کشورهای جهان را در پی داشت. در ادامه این قطعنامه آمده است: اینک ما شرکت‌کنندگان در راهپیمایی ضدامریکایی- صهیونیستی با فریاد رسا و ندای ملکوتی ‌الله اکبر- خامنه‌ای رهبر و شعار کوبنده مرگ بر امریکا- مرگ بر اسراییل اعلام می‌داریم:

اول؛ سپاه عزت‌آفرین پاسداران مولود انقلاب اسلامی، برخاسته از متن مردم و مولفه قدرت نظام با کارنامه درخشان ۴۰ ساله است که با استعانت از خداوند قادر متعال و جانفشانی در تمامی عرصه‌های مقابله مقتدرانه با توطئه معاندین و شکست مفتضحانه تروریست‌های تحت حمایت امریکای خبیث، 8 ‌سال دفاع مقدس، برخورد با ضدانقلاب مزدور استکبار، دفاع جانانه از حریم حرم، سازندگی و خدمتگزاری بی‌منت و فداکارانه در خدمت اسلام و مسلمین بوده و اوراق زرّینی را بر کتاب قطور افتخارات این نهاد مردمی افزوده است. لذا تمامی ملّت ۸۰ میلیونی ایران خود را سپاهی قلمداد و هر نوع اقدام علیه سپاه را اقدام علیه مردم و منافع ملی دانسته و شدیداً محکوم می‌نماید.

دوم؛ سردمداران کفرپیشه شیطان بزرگ امریکا با کارنامه سیاه و جنایت‌های ضدبشری از جمله قتل‌عام مردم مظلوم یمن، نیجریه، بحرین، فلسطین، افغانستان، سوریه و عراق را مصداق اتمِّ تروریست دولتی و تروریست‌پروری دانسته و اتخاذ تدابیر انقلابی قوای مقننه- مجریه و قضاییه و دیگر مسوولان نظام برای مقابله همه‌جانبه با این دشمن بشریت و و اذناب زبون و ذلّت‌پیشه آن از جمله رژیم جعلی و خون‌آشام صهیونیستی و آل‌سعود خائن را خواهانیم.

در بند‌های بعدی این قطعنامه تاکید شده: سوم؛ دلیل وحشت رژیم کودک‌کش صهیونیستی و عصبانیت ترامپ ابله از سپاه پاسداران همانا اقتدار، شکست‌ناپذیری و تأثیرگذاری این سربازان دلاور و جان‌برکف اسلام در منطقه است. بنابراین افزایش بیش از پیش قدرت بازدارندگی نظام با استفاده از همه ظرفیت‌ها و تقویت توانمندی و پشتیبانی پیشرفت‌های تسلیحاتی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی را مطالبه جدّی ملّت از مسوولان دانسته و تحقق آن را خواهانیم. چهارم؛ تداوم حمایت همه‌جانبه از کشورها و ملت‌های تحت ستم قدرت‌های شیطانی استکباری- صهیونیستی را وظیفه دینی، انقلابی و انسانی خود قلمداد و با هشدار قاطع نسبت به ماجراجویی‌های اخیر امریکا و ولد نامشروع نظام سلطه، رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی، تمامیت ارضی فلسطین از جمله قدس شریف و جولان متعلق به سوریه را پاره‌تن امّت اسلامی و جدایی‌ناپذیر دانسته و هر نوع اقدام دشمنان اسلام و مسلمین در این رابطه را غیرقانونی – مغایر موازین بین‌المللی و محکوم به شکست قطعی می‌دانیم.

در بند پایانی آمده است: بیانیه مهم گام دوم انقلاب را سند بی‌نظیر در اختیار متفکران و اندیشمندان برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف ۴۰ ساله دوم انقلاب اسلامی دانسته که اقدام جهادی آحاد مردم و مسوولان نظام برای تبیین واقع‌بینانه و عملیاتی نمودن آن و جامه عمل پوشاندن به رونق واقعی تولید به عنوان شعار سال جاری را مصرّانه خواهانیم.

 

ارسال نظر