روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۲/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۴۰۹

     اقرار می‌کنم کل بدهی به گردن من است؛ ایسنا|

چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور برگزار شد. به گزارش ایسنا، قاضی مسعودی مقام در ابتدای چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات حسین هدایتی و ۱۰ متهم به اخلال در نظام اقتصادی کشور مواد ۱۹۳ و ۱۹۴ قانون آیین دادرسی کیفری را قرائت و به متهمان تفهیم کرد و بعد از آن هدایتی در خصوص اتهمات خود به ایراد سخن پرداخت و گفت من اقرار می‌کنم کل بدهی به گردن من است

     موانع ایجاد اشتغال پایدار روستایی بررسی شد؛ایلنا|

 عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: نمایندگان مجلس در فراکسیون اشتغال با حضور وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی موضوع اشتغال پایدار روستایی را مورد بحث و بررسی قرار دادند، در این نشست موانع ایجاد اشتغال پایدار روستایی بررسی شد. سیدحسین افضلی دیروز با اشاره به نشست فراکسیون اشتغال با وزیر تعاون گفت: به نظرم واگذاری اختیارات به استان‌ها، بسیار می‌تواند کمک کند و این واگذاری باید همراه با بازگذاشتن دست آنان باشد و نباید تبصره‌های دست و پاگیر وجود داشته باشد. افضلی با بیان اینکه باید مدیریت واحدی در بحث اشتغال ایجاد شود، گفت: الان وزارتخانه و ارگان‌های مختلف اعتباراتی در رابطه با بحث اشتغال دارند فعالیت می‌کنند که نیاز است در شورای عالی اقتصاد، محوریت کار با شورای عالی اشتغال و وزارت تعاون باشد.

     بازگشایی مرز خسروی منوط به رفع دغدغه‌های امنیتی است؛ایرنا|

 معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت: بازگشایی مرز رسمی خسروی برای تردد زوار عتبات عالیات منوط به رفع یک سری دغدغه‌های امنیتی است که هم‌اکنون توسط نهادهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی در حال بررسی است. سیدعباس عراقچی دیروز در حاشیه بازدید از مرز رسمی خسروی افزود: حضور امروز من در مرز خسروی نیز آشنایی با همین مسائل است که وزارت امور خارجه بتواند سهم خود را در این زمینه ایفا کند. وی اظهار داشت: با بررسی‌هایی که در حال انجام است امید است یک تغییری در وضعیت موجود انجام شود و این منوط به تصمیم شورای عالی امنیت ملی است.

     بودجه تازه برای «معامله قرن» و «مقابله با ایران» ؛فارس|

وزارت خارجه امریکا در لایحه بودجه پیشنهادی سال ۲۰۲۰، علاوه بر منابعی که سال‌های پیش هم به ایران تخصیص می‌یافت، صندوق تازه‌ای تعریف کرده که هدف از آن مقابله با ایران و پیشبرد مذاکرات سازش اعلام شده است. «جان سالیوان» قائم مقام وزارت خارجه امریکا در نشست خبری ضمن تشریح بودجه این وزارتخانه برای سال مالی ۲۰۲۰، بر لزوم آمادگی واشنگتن برای مقابله با اقدامات ایران تاکید کرد و از تشکیل یک صندوق ویژه در این ارتباط خبر داد. سالیوان در این مورد گفت: «بودجه درخواستی ما برای سال مالی ۲۰۲۰ شامل یک «صندوق پیشرفت دیپلماتیک» می‌شود تا ما بتوانیم بطور موثری به فرصت‌های برآمده از پیشرفت دیپلماتیک و صلح و همچنین نیازهای در حال ظهور در زمینه مقابله با ایران پاسخ دهیم».

 

ارسال نظر