روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۴۱۱۴۷

    پیام تبریک رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام به آیت‌الله رییسی؛ میزان|

آیت‌الله آملی لاریجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام طی پیامی انتصاب آیت‌الله رییسی را به سمت ریاست قوه قضاییه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای رییسی (دام عزّه)

با تبریک انتصاب حضرتعالی به ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران از سوی مقام معظم رهبری (دامه برکاته)، بی‌شک خدمت به نظام مقدس اسلامی در این منصب خطیر افتخار بزرگی است که نصیب جنابعالی شده است.

امید است در پرتو عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه در انجام وظایف محوله موفق باشید. مسلّماً وجود قضات شریف و همکاران صدیق در میان مسوولان عالی قضایی توفیق دیگر است که در انجام این مسوولیت مهم شما را یاری خواهد کرد.

از خداوند متعال برای جنابعالی و همه قضات و کارکنان شریف دستگاه قضایی آرزوی توفیق بیش از پیش مسألت می‌نمایم.

صادق آملی لاریجانی

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام

  دولت تدبیر و امید برای همکاری با قوه‌قضاییه آماده است؛پاد|

 رییس‌جمهوری در پیامی با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام رییسی به ریاست قوه قضاییه تاکید کرد: دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه در جهت تحقق آرمان‌های بلند نظام اسلامی و اجرای دقیق قانون اساسی آماده است.

در بخشی از پیام رییس‌جمهوری آمده: «در این مقطع حساس بخش بزرگی از بار مسوولیت تقویت سرمایه اجتماعی و اعتماد مردم به نظام بر دوش آن قوه محترم است، که با پیروی از سیره و منش شهید آیت‌الله دکتر بهشتی بنیانگذار دستگاه قضاء اسلامی در کشور و اجرای دقیق قوانین و فرامین امام راحل‌ (ره) به‌ویژه فرمان 8 ماده‌ای سال 1361 ایشان و ارشادات مقام معظم رهبری مدظله، می‌توانیم شاهد شکوفایی و پویایی بیشتر ارزش‌های اسلامی و انقلابی باشیم.»

روحانی در ادامه این پیام تبریک اعلام کرد: «اینجانب ضمن اعلام آمادگی دولت تدبیر و امید برای همکاری و تعامل با آن قوه، امیدوارم با حضور جنابعالی شاهد تحولات مورد انتظار مردم در گسترش عدالت اجتماعی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، مبارزه جدی و همه‌جانبه با فساد و تحکیم امنیت در همه ابعاد آن از جمله امنیت سرمایه‌گذاری و صیانت از فعالیت‌های سالم اقتصادی در کشور باشیم.»

  آینده ایران در گرو اجرای عدالت است؛مهر|

سید ابراهیم رییسی در اولین پیام خود بعد از انتصاب به سمت ریاست قوه قضاییه، شرط تداوم انقلاب را در گرو مبارزه با فساد دانست. رییسی که با حکم مقام معظم رهبری به عنوان رییس جدید قوه قضاییه منصوب شده است در اولین پیام خود بعد از انتصاب طی مطلبی در شبکه اجتماعی خود نوشت: آینده ایران عزیز و تداوم جریان انقلاب و ارزش‌های آن در گرو اجرای عدالت و مبارزه با فساد است و زندگی اشرافی با تفکر انقلابی اسلامی سازگاری ندارد. روز پنج شنبه، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی سید ابراهیم رییسی را به ریاست قوه قضاییه منصوب کردند.

  پیگیری روند واگذاری اموال بابک زنجانی به وزارت نفت؛ ایلنا|

وکیل بابک زنجانی اعلام کرد: از مجلس شورای اسلامی تقاضا دارم طرح تحقیق و تفحص از روند انتقال اموال موکلم را آغاز کند و ما هم هر کمکی لازم باشد دریغ نخواهیم کرد. رسول کوهپایه‌زاده درباره اظهارات سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مبنی بر اینکه شرکت قشم‌ایر ۱۱۰ میلیارد تومان ضرردهی و تخلفات مالی دارد، گفت: قشم‌ایر ۵ سال پیش معتبرترین شرکت هواپیمایی درجه یک بود که سوددهی بالایی داشت که همان زمان به شرکت نفت در کنار مابقی اموال زنجانی واگذار شد. این وکیل دادگستری ادامه داد: بر اساس گزارش کمیسیون اصل ۹۰ که یک مرجع نظارتی است، گفته می‌شود این شرکت طی ١٠ ماه گذشته ۱۱۰ میلیارد تومان ضرردهی مالی داشته با توجه به اینکه اموال به شرکت نفت منتقل شده و از بدهی موکلم هم کسر شده دیگر متعلق به شرکت نفت نیست و جزو بیت‌المال حساب می‌شود لذا از این کمیسیون تقاضا دارم تحقیق و تفحص از روند انتقال اموال موکلم به شرکت نفت و سایر اشخاص حقوقی را تصویب کند.

    امروز با امپراتوری‌های بزرگی در حال جنگ هستیم؛سپاه نیوز|

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ما امروز با امپراتوری‌های بزرگی در حال جنگ هستیم که 40 سال است پشت دروازه‌های این ملت صف کشیده‌اند و هر آنچه که زر، زور، تزویر و آتش است جمع کرده‎اند تا این انقلاب، این نظام و ملت را همانند نمرودیان در آتش خشم خود فرو ببرند ولی این شهیدان کاری کردند که خداوند دستور داد این آتش برای ملت سرد شود. سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی»، در مراسم سومین روز تدفین شهید «حمید محمدرضایی» در شهر شال اظهار کرد: مردم ما سختی‌ها را تحمل می‌کنند و می‌دانند بعد از هر سختی آسایش است و به خدای خود ایمان داشته و اعتماد دارند و وعده او را حق می‌دانند و از آینده نمی‌ترسند.

 

ارسال نظر