روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۹۳۶۲

  مشکلات کوچک نیست اما مسوولان باید تلاش خود را انجام دهند؛ ایلنا|

نایب‌رییس مجلس تاکید کرد: مشکلات کوچک نیست اما مسوولان باید تلاش خود را انجام دهند.

علی مطهری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم باعث ناامیدی ترامپ، پمپئو و بولتون می‌شود. آنها می‌خواستند به مردم فشار آورند تا آنها علیه حکومت شورش کنند اما اتفاق برعکسی رخ داد و مردم علیه ترامپ، پمپئو و بولتون تطاهرات کردند. نایب‌رییس مجلس درباره وطیفه مسوولان اظهار داشت: مسوولان تلاش خود را انجام می‌دهند اما باید تلاششان را بیشتر کنند. مردم ما هم به فشارهای خارجی توجه کنند چراکه این فشارها مشکلات مالی و بانکی ایجاد کرده است.

  حضور مردم معجزه انقلاب است؛ایسنا|

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بعد از چهل سال معجزه انقلاب است، گفت: این حضور پیامی برای دشمن دارد و آن این است که این مردم از شرف، عزت و انقلاب و نظامشان دفاع می‌کنند. غلامحسین محسنی اژه‌ای با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: مردم در باران و هوای سرد با شور و احساس انقلابی برای دفاع از نظام و کشور و ملیتشان و در برابر کر کری‌های ترامپ در راهپیمایی حضور یافتند و این پیام مهمی برای دشمن است تا بداند این مردم از شرف، عزت و انقلاب و نظامشان دفاع می‌کنند و عقب‌نشینی نمی‌کنند.

  مسوولان باید این حمایت مردم را جدی بگیرند؛ فارس|

سید عباس صالحی گفت: مسوولان باید این حمایت مردم را جدی بگیرند. سید عباس صالحی وزیر ارشاد با بیان اینکه در چهل گذشته انقلاب شرایط مختلفی داشته است که دشمنان ایران و اسلام توهم شکست انقلاب ما را داشتند اما همواره راه پیمایی‌های

۲۲ بهمن باشکوه برگزار شده است اظهار داشت: امسال تصور دشمنان انقلاب این بود که بعداز چهل سال می‌توانند بر خستگی و فشارهایی که بر ملت ایران وارد کرده‌اند حساب کنند اما ما را به خوبی نشناخته‌اند. درست است که شاید مشکلاتی وجود دارد اما آن جایی که پای استقلال، اسلام و عزت باشد، مردم منسجم در برابر دشمن خواهد ایستاد.

  ساز و کار مالی ایران و اروپا باید گسترش یابد؛ایرنا|

معاون وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد: سازوکار حمایت از مبادلات تجاری ایران و اروپا (اینستکس - INSTEX) باید گسترش یابد و نباید فقط به مایحتاج عمومی و دارو محدود شود. سرگئی ریابکوف دیروز درحاشیه مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پاسخ به این پرسش که نظر روسیه درخصوص سازوکار حمایت از مبادلات تجاری ایران و اروپا چیست؟، اظهار داشت: با ایستادگی و اصرار ایران، روسیه وسایر کشورهای علاقه‌مند به این ساز و کار، می‌توانند آن را تنظیم کنند. به گفته ریابکوف، فاز اول کار مکانیسم مالی اروپا ماهیت اولیه خواهدداشت و مشارکت در این ساز و کار برای کشورهای ثالث بسته شده است. مقام روس خاطرنشان کرد: باید با انتخاب درست، تصمیم صحیح و لازم را برای همکاری‌های مناسب گرفت و درها را برای همکاری‌های اقتصادی با ایران گشود.

  زیردریایی فاتح تا پایان سال به نداجا ملحق می‌شود ؛تسنیم|

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تا پایان سال زیردریایی فاتح به ناوگان نیروی دریایی ارتش ملحق می‌شود.  امیر دریادار حسین خانزادی، در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهل سالگی انقلاب اسلامی به راحتی به دست نیامده است. رسیدن ملت ایران به این نقطه پرمعناست و حاکی از پختگی و آمادگی ملت شریف ایران است. وی افزود: طی سال‌های آینده بر اساس تجاربی که در گذشته کسب کردیم و زیرساخت‌هایی که ایجاد شده، قطعاً کشور رشد تصاعدی خواهد داشت و رو به جلو حرکت خواهد کرد؛ این برای دشمن نگران‌کننده است.

  حرکت عظیم ملت ایران غیرقابل توقف است؛سپاه نیوز|

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه حرکت عظیم ملت ایران غیر قابل توقف است، گفت: هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود که مسیر ما را تغییر دهد. سردار محمدعلی جعفری در جمع راهپیمایان

۲۲ بهمن در میدان آزادی اظهار کرد: امروز اقتدار و قدرت جمهوری اسلامی با هیچ‌وقت دیگری قابل مقایسه نیست و این مرهون همراهی و همدلی خیل عظیم مردم است. سرلشکر جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی به لطف مردم به پختگی رسیده است و قدرتمندتر از همیشه به پیش خواهد رفت، گفت: حضور جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی نشان می‌دهد که این حرکت عظیم مردمی غیر قابل توقف است و هیچ قدرتی در دنیا قادر نخواهد بود که مسیر ما را تغییر دهد.

  مشکلات معیشتی تاثیری در حضور مردم در راهپیمایی نداشت؛برنا|

امام جمعه مسجد مکی زاهدان گفت: 22 بهمن روز ملی جمهوری اسلامی ایران است و همه ملت ایران از هر قوم و گرایش و فرقه‌ای و دین و مذهبی که باشند این روز را پاس داشتند و در این راهپیمایی عظیم شرکت کردند. مولوی عبدالحمید اسماعیل در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری تاکید داشتند همه مردم فارغ از هر گرایش و فکری در این روز شرکت کردند وی بیان کرد: مشکلات معیشتی تاثیر و خللی بر حضور در این روز عظیم ندارد چرا که نگاه ملت ایران به این روز ملی است و آن را گرامی می‌دارند.

 

ارسال نظر