روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۸۲۲۱

  درخواست استرداد یک لایحه از سوی دولت؛پاد|

هیات وزیران به دلیل تغییر در اولویت‌های کنونی دولت، شرایط جاری کشور و لزوم تمرکز وزارتخانه بر ماموریت‌های قانونی، خواستار استرداد لایحه تشکیل وزارتخانه‌های «رفاه و تأمین اجتماعی» و «کار و تعاون» از مجلس دهم شده است.

با توجه به اینکه لایحه یادشده در جلسه علنی ۹ مردادماه ۱۳۹۷ مجلس دهم مطرح شد و فوریت آن به تصویب نرسید و به صورت عادی اعلام وصول شد و به کمیسیون اموراجتماعی ارجاع شد و پس از تصویب در کمیسیون مزبور، مراتب در نوبت رسیدگی صحن علنی مجلس قرار گرفته است معاونت امور مجلس رییس‌جمهور درخواست کرد، نظر به تعیین وزیر جدید برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برای ادامه سیر مراحل تصویب یا استرداد لایحه فوق، هیات وزیران اعلام نظر کند.

  ورزش زنان اولویت دولت و وزارت ورزش است؛ برنا|

وزیر ورزش وجوانان با مهم خواندن برنامه توسعه‌ای ورزش در حوزه زنان، توجه به ورزش زنان را اولویت مهم دولت و وزارت ورزش و جوانان خواند.

مسعود سلطانی‌فر در جمع مسوولان و هیات‌های ورزشی و جوانان شهرستان بم، درباره ورزش زنان نیز گفت: توجه به ورزش زنان اولویت مهم دولت و وزارت ورزش و جوانان است و خوشبختانه هم‌اکنون در رشته‌های متعدد ورزشی بانوان ایرانی در جهان و در میادین معتبر به میدان می‌روند.سلطانی‌فر با تاکید بر توسعه زیر ساخت‌های ورزشی خاطرنشان کرد: تا پایان دولت دوازدهم تلاش می‌کنیم پروژه‌های بزرگ ورزشی را به اتمام برسانیم.

  مستندات جانبازی حسین فریدون موجود است؛ روابط عمومی وزارت خارجه|

سخنگوی وزارت خارجه در واکنش به برخی اخبار درباره جانبازی حسین فریدون، تاکید کرد که مستندات جانبازی او موجود است.

روابط عمومی وزارت امور خارجه اعلام کرد: با توجه به انتشار برخی اخبار و مطالب نادرست و ناقص در برخی سایت‌ها و فضای مجازی

درخصوص موضوع جانبازی جناب آقای حسین فریدون، به اطلاع می‌رساند که براساس اسناد و مدارک موجود در بخش اداری و امور ایثاگران وزارت امور خارجه، ایشان به دلیل تحمل ۲۷۹ روز زندان در دوران ستمشاهی و شکنجه‌های ساواک، دارای عنوان “آزاده “ با “۳۰ درصد جانبازی “ است؛ لذا درج نام ایشان به عنوان جانباز در کتابی که سه سال پیش تدوین و منتشر شده براساس اسناد، مدارک و مستندات موجود و مورد تایید است.

  تجمع اعتراض‌آمیز در حمایت از خبرنگار پرس‌تی‌وی؛ ایسنا|

تجمع اعتراض آمیز به دستگیری مرضیه هاشمی، امروز مقابل دفتر سازمان ملل برگزار می‌شود.

معاونت برون‌مرزی صداوسیما، سازمان بسیج رسانه، انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان و مرکز بسیج رسانه ملی روز  چهارشنبه  در واکنش به بازداشت غیرقانونی مرضیه هاشمی مجری، خبرنگار و مستندساز شبکه پرس‌تی‌وی توسط پلیس امریکا، تجمعی اعتراض آمیز را مقابل دفتر سازمان ملل متحد در تهران برگزار می‌کنند.

  هدف غایی دشمن ایجاد جدایی مردم از دولت و حکومت است

رییس دفتر رییس‌جمهور گفت: هدف غایی دشمن از اقدامات خود این است که در فضای غبارآلودگی که ایجاد می‌کند، جدایی مردم از دولت و حکومت را رقم بزند لذا باید در مقابل دسیسه‌های امریکا و شبکه رسانه‌ای‌اش مراقب باشیم و چنانچه به خوبی و آگاهانه به نقشه دشمن واکنش نشان دهیم، می‌توانیم آن را خنثی کنیم.

محمود واعظی در دیدار روسای روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی و استانداری‌های سراسر کشور با بیان اینکه دشمن با جنگ روانی و تبلیغات گسترده به دنبال تزریق روحیه یأس و نا امیدی در جامعه است، گفت: در شرایطی که دشمن برای یأس و نا امیدی مردم برنامه‌ریزی جدی دارد و اتاق فکری در این زمینه درمنطقه و واشنگتن فعال شده است باید بسیار هوشیار و مراقب بود که مواجهه درستی با این موضوع داشته و با اطلاع‌رسانی مناسب ضمن خنثی کردن تبلیغات دشمن، کلیت نظام نیز صدمه نبیند.

 حکم پرونده شرکت «دومان توکان»

در حال تایپ است؛ ایلنا|

وکیل متهم ردیف اول پرونده شرکت «دومان توکان» در خصوص آخرین وضعیت این پرونده گفت: مطلع هستیم که پس از اخذ آخرین دفاعیات، حکم پرونده در حال تایپ است.

مجتبی پناهی در پاسخ به این سوال که آیا درخواست موکل شما برای خروج از زندان به جهت دیدار با شکات و تسویه بدهی‌ها محقق شده است یا خیر، گفت: وقتی دادگاه به اتمام می‌رسد دیگر تغییری وجود ندارد و باقی کار با اجرای احکام است. اگر متهم در اجرای احکام بتواند رضایت شکات را بگیرد، می‌تواند تقاضای تخفیف در مجازات داشته باشد.

 

ارسال نظر