از تلاش‌های دولت برای بهبود معیشت مردم آگاهیم

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۰:۱۱:۵۳
کد خبر: ۱۳۷۶۳۲
از تلاش‌های دولت برای بهبود معیشت مردم آگاهیم

رییس قوه قضاییه با تاکید بر معیشت نظام جمهوری اسلامی و نهادهای آن، تخریب نهادهای نظام را به منزله تخریب اصل نظام دانست و در عین حال از مسوولان خواست که با حسن تدبیر و حرکت در چارچوب‌های قانونی، ‌مانع از بهانه دادن به دست دشمن شوند.

به گزارش میزان، آیت‌الله آملی لاریجانی در جلسه مسوولان عالی قضایی با اشاره به تلاش‌های اخیر امریکا تصریح کرد: این تلاش‌ها در طول ۴۰ سال گذشته همواره وجود داشته و مساله جدیدی نیست اما اصرار آنها بر این مقابله نکته‌های جدیدی در بر دارد.او افزود: آنها به خوبی فهمیده‌اند که اساس اقتدار جمهوری اسلامی، حضور مردم در صحنه است لذا این حضور را هدف گرفته‌اند و برای ناامیدسازی مردم هر چه در توان دارند به کار می‌برند.

وی با تاکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به موضوع معیشت مردم و اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: در این زمینه، وظایفی متوجه مردم، دولت و سایر دستگاه‌هاست. دولت محترم باید بر اساس تدبیر، کاری جهادی در پیش بگیرد زیرا شاهدیم که دشمن تمام تلاش خود را برای بستن راه‌های مبادلات تجاری ایران به کار بسته است..

وی ادامه داد: از تلاشهای دولت محترم برای بهبود معیشت مردم و ساماندهی وضعیت اقتصادی کشور مطلعیم اما نیاز به تلاش بیشتر، کار جهادی و توجه بیش از پیش به نیروها و استعدادهای داخلی است. همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، ایران مثل فلان کشور آفریقایی نیست.

 

ارسال نظر