روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۶۹۸۹

  جزئیات بودجه شرکت‌های دولتی به صورت دقیق بررسی می‌شود؛ مهر|

احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۸ درباره بررسی بودجه ۹۸ در مجلس، گفت: امسال در کمیسیون تلفیق به دنبال این هستیم که به ردیف‌ها و بودجه شرکت‌های دولتی هم توجه ویژه کنیم. او ادامه داد: هر سال کمیسیون تلفیق بودجه، صرفا سرگرم تصویب تبصره‌ها می‌شود، در حالی که دو سوم بودجه کشور، بودجه شرکت‌ها و یک سوم آن در ردیف‌ها است. فراهانی خاطرنشان کرد: متاسفانه سال‌های قبل آن طور که باید و شاید این موارد مورد بررسی قرار نمی‌گرفت که امیدواریم این بار در کمیسیون تلفیق، رسیدگی به بودجه شرکت‌ها و ردیف‌های بودجه بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

  بررسی کلیات و تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه با حضور نوبخت؛ ایلنا|

بررسی کلیات و تبصره‌های ارجاعی لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با حضور ریاست سازمان برنامه و بودجه، مسوولان دستگاه‌های اجرایی، دیوان محاسبات و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در دستورکار روز یک‌شنبه کمیسیون بهداشت قرار دارد. همچنین وضعیت منابع و مصارف کمیته امداد امام خمینی (ره) در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور با حضور مسوولان کمیته امداد امام خمینی (ره)، در این کمیسیون بررسی می‌شود.

  واکنش سخنگوی هیات رییسه مجلس به توییت «آشنا»؛ تعادل|

بهروز نعمتی، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در توئیتر خود به اظهارات حسام الدین آشنا درباره شفافیت بودجه واکنش نشان داد. او در توییتی نوشت: «آقای آشنا مدت‌ها است سعی دارد در مقام تئوریسین با انداختن توپ در زمین دیگران ناکارآمدی خود و دوستانش را بر دوش دیگران بیاندازد. اینبار در بودجه 98 که تدوینی از طرف دولت بوده را با ناآشنایی تحلیل کرده است.آقای تئوریسین؛ مجلس تدوین‌گر نیست، ریل گذار است.هرجا اشتباه رفتی باید به ریل برگردی.»

  فراکسیون نمایندگان ولایی با حضور همتی سیاست‌های ارزی را بررسی می‌کند؛ فارس|

حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس فراکسیون نمایندگان ولایی گفت: نشست مجمع عمومی فراکسیون نمایندگان ولایی صبح یک‌شنبه 16 دی در محل کمیسیون تلفیق برگزار می‌شود. او افزود: بناست در این نشست و با حضور عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی سیاست‌های پولی و ارزی کشور مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

  احتمال رد طرح افزایش تعداد نمایندگان

با تصویب استانی شدن انتخابات؛ خانه ملت|

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس از جمع آوری ۵۷ امضا برای در دستور قرار گرفتن طرح افزایش ۴۰ نماینده مجلس خبر داد و گفت که اگر استانی شدن انتخابات رأی بیاورد، این طرح از دستور خارج می‎شود. محمود شاه نشین در این باره توضیح داد: این طرح نیز به صورت جداگانه و موازی با طرح افزایش تعداد نمایندگان در دستور کار مجلس قرار دارد که جلسات مختلفی را با دست اندرکاران انتخابات گذرانده است و نهایتا طرحی در کنار قانون جامع انتخابات وزارت کشور مبنای کار قرار گرفت و این موضوع نیز در دستور مجلس است.

  ورود سپاه به حوزه زیردریایی‌ها؛تسنیم|

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از ورود این نیرو به حوزه زیرسطحی‌ها خبر داد و گفت که دستاوردها در این زمینه در رزمایش‌های آتی رونمایی می‌شوند. سردار علیرضا تنگسیری درباره آمادگی‌های دفاعی این نیرو در برابر تهدیدات گفت: ما در آمادگی کامل به‌سر می‌بریم و تمام تحرکات دشمنان فرامنطقه‌ای را که در منطقه ما حضور دارند زیرنظر داریم. سردار تنگسیری درباره برنامه‌های نیروی دریایی سپاه برای ارتقای توان موشکی، پهپادی و تکاوری این نیرو تصریح کرد: روز به روز در حال ارتقای توان رزمی نیرو هستیم حوزه زیرسطحی یکی از نیازهای ما است که باید به این سمت برویم.

  فیلترینگ پاک کردن صورت مساله و کاری حاشیه‌ای است؛باشگاه خبرنگاران|

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه فضای مجازی به دلیل در دسترس بودن اطلاعات مورد نیاز و تاثیر بر افکار عمومی اهمیت زیادی دارد، گفت: فیلترینگ پاک کردن صورت مساله و کاری حاشیه‌ای است.

عزت‌الله ضرغامی در مراسم اختتامیه جشنواره ابوذر در رشت گفت: با عملکرد درست رسانه‌ای اجازه ندهیم مردم سراغ رسانه رقیب بروند و باید رسانه‌ها پدافندی و آفندی عمل کنند و با ارایه کار جذاب و درست در پی جذب مخاطب باشند.

او با بیان اینکه، خبرنگاران جدا از کار کارمندی باید در پی اقناع و تاثیرگذاری روی مخاطب باشند، افزود: خبرنگاران و فعالان رسانه باید مخاطب‌شناسی و نیاز سنجی مخاطب داشته باشند و براساس آن اقدام کنند.

    «محمودی» مدیرکل دفتر امور اتباع

و مهاجرین وزارت کشور شد؛ وزارت کشور|

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی «مهدی محمودی» را به مدیرکل دفتر امور اتباع و مهاجرین خارجی منصوب کرد. در حکم وزیر کشور، به رسیدگی و نظارت به کلیه امور اتباع و مهاجرین خارجی، جمع‌آوری اطلاعات، آمار و مشخصات افراد یاد شده و به روز بودن آن، بررسی و ارایه راهکار‌های لازم به منظور جلوگیری از ورود غیرمجاز، اشتغال و اقامت غیرمجاز اتباع خارجی تاکید شده است.

 

 

ارسال نظر