روی موج خبر

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۰:۰۹:۱۹
کد خبر: ۱۳۶۳۲۶

نظارت دادستانی در ماجرای تصادف دانشجویان

میزان| رییس قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت تعدادی از دانشجویان را به خانواده آنان و ملت شریف ایران تسلیت گفت. در بخشی از پیام تسلیت رییس قوه قضاییه آمده است: «وقوع حادثه تلخ و تاسف بار واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی تهران که منجر به جان باختن و مجروح شدن تعدادی از دانشجویان عزیزمان گردید، موجب اندوه و تاثر اینجانب شد. این حادثه تلخ و غم‌انگیز ضرورت توجه بیش از پیش را از سوی متولیان امر نشان می‌دهد.

ابراز تاسف شورای اطلا‌‌ع‌رسانی از اتفاقات هیات دولت

باشگاه خبرنگاران| دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در اطلاعیه‌ای ضمن ابراز تاسف، ابراز امیدواری کرد، از تکرار مسائل مشابه اینچنینی جلوگیری شود.

 صبح دیروز که خبرنگاران برای پوشش برنامه‌های هیات دولت به ساختمان پاستور آمدند؛ شاهد ناهماهنگی میان نیروهای حفاظت و نهاد ریاست‌جمهوری بودند. در ادامه این ناهماهنگی‌ها، نیروی حراست ساختمان پاستور مانع از ورود خبرنگاران شده و برخوردهایی خلاف شان خبرنگاران، با آنها داشت. به همین دلیل همه خبرنگاران حوزه دولت بر اساس یک تصمیم جمعی، از پوشش برنامه امروز (چهارشنبه) خودداری کردند. دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت با صدور اطلاعیه‌ای ضمن ابراز تاسف از آنچه که امروز موجب رنجش برخی از خبرنگاران محترم حوزه دولت شده است، تاکید کرد: از بابت مشکل پیش آمده از کلیه خبرنگاران محترم دلجویی می‌کنیم، اما انتظار داریم خبرنگاران عزیز و محترم حوزه دولت که همواره با نهایت صبوری و همراهی و همدلی، اخبار دولت را پوشش داده‌اند، به صرف رفتار نامناسب یک فرد، به توقف وظیفه حرفه‌ای و چرخه اطلاع‌رسانی رضایت نمی‌دادند.

آغاز تحقیقات از مسوولان دانشگاه علوم تحقیقات

میزان| دادستان تهران در رابطه با آخرین وضعیت پرونده حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات گفت: تحقیقات از مسوولان دانشگاه آغاز شده و ادامه دارد. عباس جعفری دولت‌آبادی اظهار کرد: تحقیقات از مسوولان دانشگاه علوم تحقیقات آغاز شده و ادامه دارد. او همچنین گفت: از ۲ متهم که شب گذشته بازداشت شدند نیز تحقیقات مفصلی صورت گرفته است. دادستان تهران با تاکید بر ضرورت توجه به هزینه پیشگیرانه برای سلامت شهروندان، تصریح کرد: امروز حوادثی رخ می‌دهد که با هزینه اندکی می‌توان از آن پیشگیری کرد، لذا واگذاری حمل و نقل و اقدامات جانبی و خدماتی به بخش‌های خصوصی رافع مسوولیت‌ مسوولان دولتی نخواهد بود.

 

 

ارسال نظر