روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۳۴۸۱۲

  احمدی‌نژاد در همان ۸ سال میزان کفایت و درایت خود را نشان داد؛ ایلنا|

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر واقعا احمدی‌نژاد فردی کارآمد و کارآفرین بود در همان هشت ساله ریاست‌جمهوری، خود را به درستی و با کفایت و درایت نشان می‌داد. در حالی که ما می‌دانیم ایشان بالای هفتصد میلیارد دلار درآمد نفتی در اختیار داشت و متاسفانه جامعه را با تورم دو رقمی، گرانی، مشکلات بین‌المللی و قطعنامه‌های پنج گانه شورای امنیت تحویل دولت بعد داد. سیدرضا اکرمی در واکنش به اظهارات رییس دولت‌های نهم و دهم مبنی بر افزایش ۲۰ درصدی یارانه گفت: امروز هم عدم کارآمدی احمدی‌نژاد برای جامعه مشخص شده و برخورد مقامات با ایشان مشخص است. معتقد هستم دیگر نباید برای این فرد و سخنانش وقت بگذاریم.

  مردم مهم‌ترین عامل ثبات و امنیت کشور هستند؛  باشگاه خبرنگاران|

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور انتظارات مردم از مدیران را به حق دانست و گفت: در ۴ دهه زمان سپری شده از انقلاب مهم‌ترین عامل ثبات و امنیت کشور مردم هستند.ذوالفقاری در ایین تکریم و معارفه استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه امریکا فقط به دنبال تحریم اقتصادی نیست بلکه با تمام ظرفیت و توان به دنبال شکست مقاومت مردم است، گفت: اگر دچار غفلت راهبردی شویم، پشتوانه مردمی را با عملکرد خود از دست می‌دهیم.

 پشت میزنشینی در شرایط امروز جوابگو نخواهد بود؛ فارس|

معاون عمرانی و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: خراسان جنوبی سومین فرودگاه راهبردی کشور را دارد لذا اصلا قابل قبول نیست که کمترین پروازها را به مرکز کشور داشته باشد.جمالی نژاد در جلسه تودیع و معارفه استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پشت میز نشینی در شرایط سخت اقتصادی امروز جوابگو نیست، بیان کرد: امروز کشور به مدیران جهادی که به صورت شبانه روزی کار می‌کنند نیازمند هستند.

 صداوسیما خود را تافته جدا بافته می‌داند؛ برنا|

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس دهم گفت: برخی مجموعه‌ها از جمله صدا و سیما سعی دارند از این قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان تبعیت نکنند و خود را تافته جدا بافته می‌دانند.

«روح‌الله حضرت پور»، در خصوص میزان نظارت بر ارگان‌ها برای اجرای قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان با تاکید بر اینکه همه باید از قانون تمکین کنند، گفت: شورلای نگهبان و سازمان بازرسی کل کشور باید وارد عمل شده و با اقتدار بر وزارتخانه‌ها نظارت کنند. او تصریح کرد: متاسفانه برخی با لابی‌گری‌هایی که انجام می‌دهند، سعی در تشکیل پرونده دارند تا از این قانون مستثنی شوند.

  بیانیه وزارت خارجه در خصوص گفت‌وگوهای یمنی - یمنی در استکهلم؛ برنا|

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص گفت‌وگوهای یمنی - یمنی در استکهلم بیانیه‌ای منتشر کرد. در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آستانه آغاز گفت‌وگوهای یمنی - یمنی در سوئد تحت نظارت سازمان ملل متحد، ضمن استقبال و اعلام حمایت از این گفت‌وگوها، تمامی طرف‌های یمنی را به مشارکت سازنده و مسوولانه در گفت‌وگوهای استکهلم دعوت و از آنها می‌خواهد با برداشتن گام‌های اعتمادساز، زمینه لازم را برای دستیابی به یک تفاهم جامع فراهم کنند که به درد و رنج و محاصره ظالمانه مردم یمن پایان دهد.

  سوال ۱۱ نماینده وزیرکشور را به مجلس کشاند؛ تسنیم|

اصغر سلیمی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی، از حضور عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، در این کمیسیون خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است وزیر کشور، سه‌شنبه 13 آذر در جلسه این کمیسیون حضور یابد. او با بیان اینکه وزیر برای پاسخ به سوال 11 تن از نمایندگان در کمیسیون حاضر می‌شود، افزود: برخی سوالات نمایندگان مربوط به مسائل منطقه‌ای و حوزه‌های انتخابیه است و برخی از سوالات مربوط به مسائل ملی است. اگر پاسخ‌های وزیرکشور قانع کننده باشد، سوال از دستورکار خارج می‌شود.در غیر این صورت طرح سوال از وزیر کشور جهت رسیدگی در صحن، تقدیم هیأت رییسه پارلمان می‌شود.

  رکوردهای مجلس در جریان بررسی لوایح FATF؛ تعادل|

یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت که رسیدگی به لوایح مربوط به FATF رکوردهایی را برای کمیسیون امنیت ملی و صحن مجلس بجا گذاشته است. علیرضا رحیمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «رسیدگی به موضوع FATF و لایحه «سی‌اف‌تی» رکوردهایی را برای کمیسیون امنیت ملی و صحن مجلس بجا گذاشته است.‌اولین آبستراکسیون در کمیسیون امنیت، اولین استیضاح وزیر امورخارجه، ‌اولین اعتراض رسمی به رییس مجلس، ‌اولین طومار پراکنی در صحن، بیشترین جلسه غیرعلنی در یک موضوع».

 

ارسال نظر