روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۶/۱۴ - ۰۰:۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۲۸۹۰۶

ابلاغ مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی

پاد| مصوبه «سیاست‌ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان از طریق ورزش» توسط رییس‌شورایعالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.

مصوبه «سیاست‌ها، راهبردها، وظایف و ضوابط اجرایی ترویج فرهنگ حضور، توانمندی و افتخارآفرینی جانبازان و معلولان ازطریق ورزش» که در جلسه 794 شورایعالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است، توسط رییس‌جمهور و رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی برای اجراء ابلاغ شد.

درخواست مالی صداوسیما برای رقابت‌های ورزشی

ایسنا| در شرایطی که انتقادات فراوانی درباره نحوه پخش بازی‌های آسیایی جاکارتا از سوی صدا و سیما وجود دارد، قائم مقام سیما درباره کیفیت پوشش بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: رسانه ملی نیازمند توجه بیشتر مجلس و دولت در زمینه حمایت‌های مالی است؛ حمایت‌هایی که به سازمان صداوسیما فرصت می‌دهد تا در رقابت‌های جهانی مخاطب را راضی کند.

علی اصغرپورمحمدی قائم مقام سیما کارنامه رسانه ملی در زمینه پوشش مسابقات بازی‌های آسیایی را خوب دانست و گفت: در طول قریب به یک ماه همکاران ما در سیما و صدا توانستند رقابت‌های ورزشکارانمان را به خوبی منعکس کنند.

 مشکلی برای صدور روادید افغانستانی ها وجود ندارد

 باشگاه خبرنگاران| معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور گفت: امیدواریم راهپیمایی اربعین ۹۷ با آرامش مناسبی برگزار شود.

حسین ذوالفقاری درباره جزئیات ثبت نام اتباع افغانستانی برای اربعین اظهار کرد: مشکلی برای صدور روادید اربعین اتباع افغانستانی وجود ندارد و هماهنگی‌هایی در داخل کشور برای تشکیل دفاتر مربوطه انجام شده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور افزود: اتباع افغانستانی با مراجعه به این دفاتر؛ دفترچه‌هایی را دریافت می‌کنند که می‌توانند با آنها در راهپیمایی اربعین شرکت کنند.

 الحاق جنگنده «کوثر» به نیروی هوایی ارتش

مهر| رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع از اضافه شدن جنگنده «کوثر» به ناوگان عملیاتی نیرو هوایی ارتش در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

امیر عبدالکریم بنی طرفی رییس سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به اینکه جنگده کوثر آخرین مراحل تست عملیاتی را می‌گذراند، گفت: این جنگنده به زودی در اختیار نیروی هوایی ارتش قرار می‌گیرد.

او با بیان اینکه جنگنده کوثر مورد تایید ستاد کل نیروهای مسلح است، تصریح کرد: این هواپیما مطابق با الگو و مطالبات عملیاتی نیروهای مسلح ساخته شده است.

آخرین وضعیت لایحه «پالرمو» از زبان سخنگوی کمیسیون

ایسنا| سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در خصوص آخرین وضعیت لایحه پالرمو گفت: قرار است برای بررسی ایرادات مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه‌ای با اعضای این مجمع داشته باشیم. حسن نوروزی افزود: برخی ایرادات شورای نگهبان محتوایی و برخی ایرادات شکلی بود، ما ایرادات شکلی و ماهوی شورای نگهبان را رفع کردیم، البته مجمع تشخیص مصلحت نظام هم ایرادات و ابهاماتی را نسبت به این لایحه وارد دانسته بود، برای مثال یکی از مباحث این لایحه را خلاف سیاست اقتصاد مقاومتی دانسته و گفته بود که در این مورد اطلاعات ما را در اختیار دشمنان قرار می‌دهد، به همین دلیل قرار شد ما با اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام جلسه‌ای با هدف بحث و بررسی در خصوص این ایرادات داشته باشیم.

تشریح جزییات سفر رییس مجلس به روسیه

ایلنا| مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در رشته‌‌‌توییتی در تشریح سفر علی لاریجانی به روسیه نوشت: برنامه‌های دکتر علی لاریجانی که به دعوت ویچسلاو والودین رییس مجلس دومای روسیه در سفری یک روزه عصر چهارشنبه به ولگوگراد خواهد آمد: دیدار دوجانبه با همتای روس با حضور اعضای پارلمانی و برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک پارلمانی با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی. سفیر ایران در روسیه در توییت دیگری تصریح کرد: برگزاری نشست روسای مجلس دو کشور ایران و روسیه کمک خوبی به پیشبرد طرح‌های بزرگ فیمابین و همچنین توسعه همکاری‌‌های استانی ایران و روسیه کرده است.

 

 

ارسال نظر