روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۶/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۸۲۵

من؛ پسرجهانگیری سرباز و ساکن ایرانم

تعادل| پسر اسحاق جهانگیری در واکنش به فیلمی که در فضای مجازی به او منتسب شده است در اینستاگرام خود نوشت که ما نه «فِراری» داریم، نه از ایران عزیز «فراری» هستیم.

اخیرا در فضای مجازی فیلمی از یک فِراری طلایی و سرنشینان آن منتشر و ادعا شده است: این بزرگوار پسر جهانگیری عزیزه که در اسپانیا با ماشین فراری طلاییش داره با پول ملت بیچاره فخر میفروشه ....

پسر اسحاق جهانگیری نیز در واکنش به انتشار این فیلم در اینستاگرام خود نوشته است: من محمدحسین جهانگیری فرزند اسحاق جهانگیری دانش‌آموخته دکتری مدیریت زنجیره تامین، اکنون مشغول انجام خدمت سربازی هستم. برادر کوچک‌ترم محمد حسام دانش‌آموز سال سوم دبیرستان است. دو خواهرم هم هر دو ازدواج کرده‌اند و ساکن تهرانند.

سپاه و ارتش می‌توانند  با هر تهدیدی مقابله کنند

ایسنا| سردار پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه با حضور در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش، با امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده این نیرو دیدار کرد.

امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار گفت: نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه در کنار هم می‌توانند با هر نوع تهدیدی مقابله کنند و به هیچ دشمنی اجازه هیچ گونه جسارتی به کشورمان را نخواهند داد.

سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این دیدار ضمن تبریک انتصاب امیر نصیرزاده به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش گفت: مجموعه هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش از گذشته ارتباطات تخصصی و تنگاتنگی باهم داشتند و باید این روابط ادامه‌دار باشد.

موفقیت‌های اصلاح‌طلبان نتیجه جبهه‌ای عمل کردن  بود

ایلنا| یک عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: اصلاح‌طلبان با تکیه بر سیاست جبهه‌ای عمل کردن که در قالب شورای عالی سیاست‌گذاری شکل گرفت، به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردند. حال نباید به خاطر برخی ضعف‌های این ساختار صورت مساله را پاک کرده و به دنبال تشکیل ساختار جدیدی برویم. زهرا صدراعظم نوری گفت: جایی که امروز در آن قرار داریم، با هزینه‌های زیادی به دست آمده است. اصلاح‌طلبان تلاش زیادی کردند که بتوانند در قالب یک جبهه عمل کنند و به صورت جبهه‌ای به موفقیت‌‌‌های خوبی هم دست پیدا کردند.

دولت با محدودیت علمای اهل سنت مخالف است  

ایلنا| دستیار رییس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌ها از مخالفت دولت با محدودیت‌های اعمال شده برای علمای اهل تسنن خبر داد.

علی یونسی درباره اقداماتی که دولت برای رفع این محدودیت‌ها انجام داده است، افزود: ما صحبت‌های زیادی در این خصوص با مراکز مختلف داشته‌ایم و اقدامات بسیاری هم در این رابطه انجام داده‌ایم.

او همچنین به مراسم روز عید قربان در کشور اشاره کرد و یادآور شد: به منظور برگزاری بدون مشکل نماز عید قربان اهل تسنن نیز تلاش‌هایی داشتیم که برگزاری نماز این روز آنها بدون مشکل اقامه‌شد.

تعویق انتخابات هیات رییسه فراکسیون امید

ایلنا| جلال میرزایی عضو فراکسیون امید در توضیح دلایل به تعویق افتادن انتخابات هیات رییسه این فراکسیون و ارتباط این مسئله با صحبت‌هایی که درباره تغییر ساختار شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان مطرح شده است، گفت: به هر حال شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، سیاست‌ها و روابط کل جریان اصلاحات را تعیین می‌کند و قطعاً‌ این مسئله بر فراکسیون امید نیز بی‌تاثیر نیست. او افزود: با این حال علت اصلی استیضاح‌هایی است که در مجلس مطرح است و آقای عارف باتوجه به این‌که قرار بود روز سه‌شنبه جلسه استیضاح وزیر آموزش و پرورش برگزار شود، این مسئله را عنوان کرده بود که انتخابات به زمان دیگری موکول شود. درنهایت هیات رییسه به این جمع‌بندی رسید که انتخابات به تعویق بیفتد.

صحبت پوتین درباره تحرکات شیمیایی سوریه

اسپوتنیک|‌ یوری اوشاکوف، مشاور کاخ کرملین، اعلام کرده است که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، در نشست خود با سران ایران و ترکیه در روز جمعه ممکن است درباره‌ تحرکات شیمیایی سوریه رایزنی کند.  اوشاکوف در  گفت‌وگویی با روزنامه ایزوستیا در پاسخ به سوالی درباره‌ تحرکات شیمیایی عنوان کرد ‌: درباره این مسئله به همراه تمامی جنبه‌های مسائل مرتبط با سوریه و مسائلی که به وخامت اوضاع (در این کشور) منجر می‌شود،‌ صحبت خواهد شد.

 

 

ارسال نظر