روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۶/۰۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۴۸۸

 انتصاب مدیران زن در وزارت کشور 90 درصد رشد یافت؛ ایرنا| مشاور امور بانوان و خانواده وزارت کشور، گفت: با توجه به فعالیت حدود 330 مدیر زن در سطوح مختلف حوزه‌های تابعه وزارت کشور در دولت یازدهم و دوازدهم، این میزان حکایت از رشد 90 درصدی انتصاب مدیران زن در دولت دوازدهم ذیل این وزارتخانه دارد.فریبا نظری پورکیایی افزود: از سوی دیگر 2 هزار و 490 دهیار زن در استان‌ها مشغول به خدمت هستند که از این میزان، 323 نفر در یک ساله اخیر دولت دوازدهم منصوب شده‌اند. مشاور امور زنان و خانواده وزارت کشور ابراز امیدواری کرد تا پایان دولت دوازدهم، تعداد مدیران زن در رده‌های مختلف افزایش یابد.

    روحانی هزینه حفظ آرامش را پرداخت-تعادل| مشاور رییس‌جمهور در واکنش به اظهارات او در جلسه صبح دیروز مجلس برای پاسخ به سوال نمایندگان نوشت: روحانی یک‌بار دیگر هزینه حفظ آرامش و عدم ایجاد تنش را پرداخت.حسام الدین آشنا رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک و مشاور رییس‌جمهور پس از پایان جلسه سوال از حسن روحانی در مجلس شورای اسلامی در توییتر خود به این نشست واکنش نشان داد.او نوشت: «روحانى یک‌بار دیگر هزینه حفظ آرامش و عدم ایجاد تنش را پرداخت. سر خم می سلامت»

   امیر حاتمی از روند پاکسازی شهر حلب بازدید کرد؛ ایلنا| وزیر دفاع ایران در آخرین برنامه‌ خود در سفر به سوریه با حضور در منطقه حلب، به همراه جمعی از فرماندهان مقاومت از روند پاکسازی شهر از دست متجاوزین و تروریست‌ها بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت‌وگو با فرماندهان محور مقاومت، در جریان آخرین شرایط امنیتی و استقرار صلح و ثبات در شهر حلب قرار گرفت.امیر حاتمی با ‌حضور در یکی از پایگاه‌های محل استقرار نیروهای واکنش سریع مدافع حرم با عرض خدا قوت و دست‌مریزاد، تلاش‌های آنان را در برقراری صلح و امنیت منطقه بسیار با اهمیت و راهبردی برشمرد و از تک تک فرماندهان و سربازان این عرصه تشکر و قدردانی کرد.‌

   ارجاع استیضاح شریعتمداری به هیات‌رییسه مجلس؛ ایسنا| حدود ۶۰ نماینده مجلس استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را در ۱۴ محور امضا و جهت رسیدگی به هیات رییسه مجلس ارجاع دادند. جمع آوری امضا از نمایندگان برای استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت دیروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی تکمیل و در نهایت این استیضاح با ۱۴ محور به هیات رییسه تقدیم شد. «عدم کنترل و مدیریت بازار و در نتیجه افزایش بی رویه قیمت‌ها و احتکار کالا»، «عدم مدیریت صحیح بر تامین مواد اولیه واحدهای تولیدی که منجر به تعطیلی و کاهش ظرفیت تولید هزاران واحد صنعتی و کارگاه‌های صنفی تولیدی شده»، «عدم پیشگیری از گران فروشی محصول واحدهای صنعتی بزرگ که به نوعی وابسته به دولت هستند»، «عدم اجرای مصوبه دولت در فروردین ۹۷ برای اجرای کامل شناسه رهگیری در فرصت دوماه» از جمله محورهای استیضاح شریعتمداری است.

   حسینی رییس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس شد؛ ایرنا| سیده فاطمه حسینی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به عنوان رییس شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس IPU برگزیده شد. علی اصغر یوسف نژاد نماینده ساری در مجلس به عنوان نایب رییس اول و محمدباسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس به عنوان نایب رییس دوم انتخاب شدند. محمدجواد جمالی نوبندگانی نماینده فسا در مجلس نیز به عنوان دبیر کل شورای اجرایی اتحادیه بین المجالس IPU برگزیده شد. پروانه مافی نماینده تهران در مجلس هم به عنوان خزانه دار، مهدی فرشادان نماینده سنندج به عنوان دبیر اول و جلیل مختار نماینده آبادان به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند.

 

ارسال نظر