عناصر افراطی آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۰۶۳
عناصر افراطی 
آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: مشکل ما گروه‌های خودسری هستند که نام خود را آتش به اختیار گذاشته‌اند، جبهه عناصر افراطی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و به کشور آسیب می‌زنند. به گزارش ایرنا، محمدرحیم نوروزیان دیروز در آستانه هفته دولت در جمع خبرنگاران افزود: در کنار عناصر افراطی، وجود احتمالی دستگاه‌های اجرایی ناکارآمد با مدیر رانت خوار و نیز سوءمدیریت فضای لازم را برای دشمن مهیا می‌کند لذا باید اشکال‌ها را رفع کنیم.

او همچنین به موضوع تجمع‌های اعتراضی اشاره و بیان کرد: هیچ کشوری اجازه نمی‌دهد امنیتش خدشه‌دار شود؛ به زودی مراکز و مکان‌های مشخص برای تجمع‌های اعتراضی مشخص می‌شود اما قرار نیست با هر مشکلی افراد به خیابان‌ها بیایند.

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: هر دولتی یک عده مخالف دارد و دولت تدبیر و امید هم از این امر جدا نیست به خصوص در شهر مشهد گروه‌های سیاسی فعال و متعدد حضور دارند، در اغتشاشات دی ماه پارسال هم اگر ریشه یابی کنیم مشخص می‌شود که زیر نظر مخالفان تندرو بی منطق بود که درک درستی از شرایط ندارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در ادامه همچنین گفت: با وجود فضای رسانه‌ای منفی که دشمن به آن دامن می‌‌زند تا نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد و دچار بحران نشان دهد، وضعیت استان ظرف یک سال اخیر از نظر اقدامات عمرانی خوب بوده است.

 

ارسال نظر