روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۸۰۶۲

 بازداشتی‌های پرونده‌های ارزی، سکه و خودرو به 100 نفر رسید-باشگاه خبرنگاران| سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری ۱۰۰ نفر در پرونده‌های اخیر ارز، سکه و خودرو خبر داد.  به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه جلسه عالی مسوولان قضایی در جمع خبرنگاران درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده‌های اخیر اعم از ارز، سکه، خودرو و موبایل اظهار داشت: در دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای ۳۲ نفر کیفرخواست صادر و به دادگاه انقلاب تهران ارسال شده است. وی با بیان اینکه به این پرونده‌ها فعلاً در تهران رسیدگی می‌شود، گفت: طبق آخرین گزارش‌ها روند رسیدگی به این پرونده‌ها آغاز شده است و امیدواریم از هفته آینده دادگاه رسیدگی به این پرونده‌ها برگزار شود.

  وزارت کشور نقشی در صدور مجوز تجمع اخیر قم نداشت-پرتال وزارت کشور| مشاور وزیر کشور اعلام کرد: وزارت کشور نقشی در صدور مجوز تجمع در اماکنی مانند دانشگاه و مساجد و حوزه‌های علمیه ندارد. روح‌الله جمعه‌ای با اشاره به برخی اعتراضات نسبت به نقش وزارت کشور در برگزاری تجمع اخیر در حوزه علمیه قم گفت: این تجمع در داخل محوطه حوزه علمیه برگزار شد و قانون تکلیف صدور مجوز برای برگزاری اینگونه تجمعات در محیط‌های سربسته مانند مساجد و دانشگاه‌ها را بر عهده وزارت کشور نگذاشته است. مشاور وزیر کشور افزود: این تجمع قرار بود ابتدا بیرون از محوطه برگزار شود که وزارت کشور با آن مخالفت کرد و از برگزاری و تداوم آن در بیرون از محوطه جلوگیری شد.

  روحانی دلش می‌خواهد افراد توانایی به دولت بیاورد-ایسنا| مدیر مسوول روزنامه جمهوری اسلامی گفت: آقای روحانی مقداری در تنگنای انتخاب افراد قوی‌تر قرار دارد و ممکن است در مجلس هم مشکلاتی باشد و با تغییرات همراهی نکنند، اما با وجود این محدودیت‌ها آقای روحانی دلش می‌خواهد که چنین کاری را انجام دهد. مسیح مهاجری با اشاره به تغییرات ایجاد شده در کابینه و نیز طرح پیشنهاد تغییر وزرای اقتصادی، اظهار کرد: اصل تغییر در شرایط فعلی مطلوب است. اکنون که آقای همتی جایگزین آقای سیف در بانک مرکزی شده است شاهد تحولی در روحیه مردم هستیم که خود این تحول واقعا مفید است البته امیدواریم کارهای عملی نیز انجام شود.

 

 

ارسال نظر