مردم باید بدانند نمایندگان با چه مسائلی موافق و مخالف هستند

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۷۸۸۶
مردم باید بدانند نمایندگان
 با چه مسائلی موافق و مخالف هستند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: مردم باید بدانند نمایندگانی که به آنها رای داده‌اند با چه مسائلی موافق و مخالف هستند این شفاف‌سازی اگر از مجلس شروع شود تاثیر بسزایی در بهبود وضع کشور دارد و قطعا با ادامه این روش کمتر شاهد روندی هستیم که در روز استیضاح پیش گرفته شد.

طیبه سیاوشی در گفت‌وگو با ایلنا در خصوص رفتار برخی نمایندگان در روز استیضاح علی ربیعی اظهار داشت: من این موضوع را یک جانبه نمی‌بینم هم دولت و هم مجلس مقصر اینگونه رفتارها هستند.

او افزود: اگر در استیضاح به بحث اصلی پرداخته می‌شد، می‌توانست راهگشا باشد و به نفع مردم تمام شود در واقع پرداختن به سوالاتی که در متن استیضاح مطرح شده بود، می‌توانست کمک شایانی به حل مساله کند.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه در وضع فعلی اقتصادی افشای فساد بدون سند اعتماد مردم را بیش از پیش ضعیف می‌کند، خاطرنشان کرد: افشاگری‌های مکرر بدون اینکه مدارک کافی برای اثبات آنها وجود داشته باشد آخرین بازمانده‌های اعتماد مردم را از بین می‌برد. کما اینکه این اتهامات باید اثبات شود. مردم نمی‌توانند علاوه بر مشکلات اقتصادی شاهد بی‌عدالتی و فساد هم باشند.او با اشاره به اینکه قرار است هیات نظارت بر رفتار نمایندگان  به حواشی روز استیضاح رسیدگی کند، گفت: این اتفاق خوبی است و امیدوارم بتوانند اقدامات لازم را در جهت رسیدگی به این موضوع انجام دهند.

سیاوشی افزود: شورای نگهبان باید در بحث توسعه سیاسی کشور را ارتقا دهد باید کمک کند افرادی وارد مجلس شوند که دغدغه آنها نظام، مردم و مصالح عمومی کشور  باشد.

 

 

ارسال نظر