امریکا جرات رویارویی نظامی با ایران را ندارد

۱۳۹۷/۰۵/۱۳ - ۰۰:۵۶:۵۳
کد خبر: ۱۲۶۸۴۷
امریکا جرات 
رویارویی نظامی با ایران را ندارد

وزیر کشور گفت: امریکا به هیچ‌وجه جرات رویارویی نظامی با ایران را ندارد و اگر آغازگر جنگ باشد، پایان‌دهنده آن نخواهد بود و حوزه جنگ را نیز تعیین نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، عبدالرضا رحمانی فضلی که راهی آذربایجان شرقی شده بود در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی و اشتغال آذربایجان غربی افزود: دولتمردان امریکا در سه سطح نظامی، اجتماعی و اقتصادی در مقابل ایران ایستاده‌اند ولی خود آنان نیز می‌دانند که در سطح نظامی کار به جایی نمی‌برند.

او در خصوص موضوع مذاکره امریکا با ایران با اشاره به اینکه ایران به امریکا بی اعتماد بوده و با انسان‌های دروغگو و عهدشکن صحبت نمی‌کند، اضافه کرد: بازگشت امریکا به برجام و عذرخواهی از دنیا مهم‌ترین پیش شرط مذاکره با امریکا است.

او ایجاد تنش‌های اجتماعی را یکی از سطوح مدنظر امریکایی‌ها برای مقابله با ملت ایران عنوان کرد و ادامه داد: آنان فکر می‌کنند که می‌توانند وضع ایران را به هم بزنند و با این توهم، جلساتی را با معاندان نظام برای گزینه‌های بعد از نظام اسلامی برگزار کرده‌اند اما همه این توطئه‌ها محکوم به شکست است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه فشار اقتصادی یکی دیگر از گزینه‌های آنان برای جلوگیری از پیشرفت روزافزون ایران اسلامی است، بیان کرد: نگرانی خاصی در این خصوص وجود ندارد و دولت بطور کامل نسبت به مسائل اقتصادی مسلط است.

رحمانی فضلی گفت: مهم‌ترین کلید پیروزی ایران، اهتمام آحاد مردم برای پیشرفت کشور است و همه مسوولان نیز باید با نظارت بر اجرای طرح‌های مهم و جلوگیری از سودجویی افراد زمینه تعالی کشور را فراهم کنند.

.

 

ارسال نظر