برخورد عنادآلود شبکه‌های معاند با موضوع حجاب

۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۵۳۱۵
برخورد عنادآلود شبکه‌های معاند
با موضوع حجاب

فرمانده انتظامی ناجا معتقد است جوانان ما به امر مهم حجاب اعتقاد دارند. هر چند اندک افرادی هستند که در شبکه‌های معاند با موضوع حجاب با عناد برخورد کرده و گاهی برخی از کسانی که خارج از کشور نشسته‌اند، برای زنان عفیف کشورمان در این زمینه تصمیم گرفته و تصور می‌کنند مردم ما از آنها پیروی می‌کنند.

به گزارش میزان، سردار اشتری فرمانده انتظامی ناجا در همایش ملی چادر‌های آسمانی گفت: امروز حجاب برای برادران و خواهران یک امر ضروری است و اگر می‌خواهیم در جهت پاسداشت انقلاب و تدابیر مقام معظم رهبری قدم‌برداریم، یکی از موضوعات لازم که باید مورد توجه قرار گیرد، موضوع حجاب است.  وی افزود: براساس وظیفه دینی و قانونی، هر مسلمانی وظیفه امر به معروف و نهی از منکر را دارد. سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی و حاکمیتی در این زمینه مسوولیت دارند و همه مردم و نهاد‌ها و مسوولان برای امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارند.  اشتری ادامه داد: مردمان جامعه ما فطرتا با عفاف و حجاب موافق هستند. در پیمایشی که انجام شده بیش از ۷۰درصد از خانم‌ها قائل به حجاب و عفاف هستند. حجاب موضوعی فطری است و براساس فطرت پاک خواهران و برادران جامعه اسلامی روی این مساله کار کرده و آن را تبیین می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه کار در زمینه حجاب و عفاف عقیده قلبی می‌خواهد، بیان کرد: ما معتقدیم هر مقداری که بر اساس شرع به موضوع حجاب پرداخته شود باعث افزایش آرامش و ارتقای امنیت در جامعه خواهد شد.

 

 

ارسال نظر