رییس‌جمهور در ترمیم کابینه از جوانان استفاده کند

۱۳۹۷/۰۴/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۴۷۴۵
رییس‌جمهور در ترمیم کابینه 
از جوانان استفاده کند

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم استفاده از جوانان در سطوح مدیریتی و نوسازی نظام اجرایی کشور، گفت: این روزها صحبت از ترمیم کابینه است، از آقای روحانی می‌خواهیم از وزرای جوان استفاده کرده یا اینکه معاونان وزرا از جوانان باشند تا شاهد نوسازی در نظام اجرایی کشور باشیم.

به گزارش ایسنا، کاظم جلالی در دومین همایش ملی جوانان و قانونگذاری اظهار کرد: در این تردیدی نیست که جامعه ما از جوانان تشکیل شده است، جوانانی نخبه، با سواد و با توانمندی بسیار که باید از آنها استفاده کرد چون اگر تدبیر صورت نگیرد این فرصت می‌تواند به تهدید تبدیل شود. وی فرهیختگی را از ویژگی‌های جامعه جوان دانست و گفت: با توجه به وجود دانشگاه‌های خوب در سطح کشور و با وجود تمامی انتقادات به نظام آموزشی

باز هم ما جوان و فرهیخته داریم که متاسفانه از آنها استفاده نمی‌شود. این یک سوال کلیدی است که چرا از ظرفیت جوانان استفاده نمی‌کنیم؟ مگر نه اینکه جوانان در دوران دفاع مقدس، جنگ را مدیریت کردند؟ فرماندهان جنگ ما از جوانان بودند و وزرای ما از جوانان تشکیل شدند پس چطور شده که اکنون همان وزرا بعد از گذشت 40 سال هنوز هم وزیر شدند؟ جلالی به سابقه مدیریتی برخی مسوولان اشاره و اظهار کرد: باید بتوان از ویژگی خودنمایی در جوانان استفاده کرد و با جهت‌دهی مناسب از آن در عرصه مدیریتی بهره گرفت، این منوط به آن است که کار را به دست جوانان بسپاریم آن هم در شرایطی که وارد مرحله سخت‌تری می‌شویم مطمئنا با مدیریت درست جوانان می‌توانیم آن را به خوبی مدیریت کنیم.

 

ارسال نظر