روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۳۷۶

 دولت محل‌های ویژه برگزاری تجمعات را تعیین کرد؛پاد| دولت با هدف ساماندهی برگزاری تجمعات، درخصوص پیش‌بینی و تعیین محل‌های مناسب برای این اقدام تصمیم‌گیری کرد. بر این اساس، ورزشگاه‌های دستجردی، تختی، معتمدی، آزادی و شهید شیرودی، بوستان‌های گفت‌وگو، طالقانی، ولایت، پردیسان، هنرمندان، شهر و ضلع شمالی مجلس شورای اسلامی به‌عنوان محل‌های مناسب تجمع در کلان‌شهر تهران تعیین شدند. همچنین در سایر شهرها، شوراهای تامین برای شهرهای با جمعیت کمتر از یک میلیون نفر، یک محل و با جمعیت بیش از آن، دو محل را با لحاظ شرایط ایجابی و سلبی مشخص شده تعیین می‌کنند:

 ضربه وزارت اطلاعات به تیم‌های تروریستی در ماه رمضان؛روابط عمومی وزارت اطلاعات| سربازان گمنام امام زمان (عج) ۲۷ نفر از اعضای شبکه تروریستی که قصد جنایت گسترده در ماه مبارک رمضان به‌ویژه شب‌های قدر و روز قدس را داشتند، شناسایی و دستگیر کردند. وزارت اطلاعات اعلام کرد: این افراد در راستای اهداف استکبار، قصد ناامن‌سازی ایران اسلامی و اجرای عملیات‌های تروریستی در تهران و چند شهر مهم را داشتند و با انتشار تصاویری در فضای مجازی، ملت شریف ایران اسلامی را به انتقام و قتل تهدید کرده بودند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) همگی آنان بازداشت شدند. از این شبکه تروریستی مقادیر زیادی سلاح و مهمات شامل چندین قبضه اسلحه کلاشنیکف، کلت، نارنجک جنگی، بمب و تجهیزات ساخت مواد انفجاری کشف و ضبط شده است.

 اجازه هیچ‌گونه تجاوزی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نخواهیم داد؛ باشگاه‌خبرنگاران| صباحی‌فرد گفت: به مردم عزیز ایران قول می‌دهیم که اجازه هیچ‌گونه تجاوزی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نخواهیم داد. امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در حاشیه مراسم تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز به همراه معاونان، فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی به حرم مطهر امام‌خمینی(ره) آمدیم تا به مقتدای خود حضرت

امام خمینی (ره) بگوییم که سربازان شما در پدافند هوایی تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد. صباحی‌فرد بیان داشت: ما به مردم عزیز ایران قول می‌دهیم که با بهره‌گیری از بهترین امکانات و تجهیزاتی که دراختیار داریم، اجازه هیچ‌گونه تجاوزی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نخواهیم داد.

 توییت ظریف درباره اجلاس شانگهای؛ تعادل| محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری گفت: اجلاس شانگهای نشان داد که جهان با سرعت بالایی درحال تغییر است. در این اجلاس تعهد به همکاری‌های دوجانبه و منفعت‌آمیز، حمایت قاطع از برجام و رد یکجانبه‌گرایی مورد تاکید قرار گرفت. او افزود: رییس‌جمهور در این اجلاس دیدارهای سازنده‌یی با بسیاری از رهبران کشورهای حاضر در این اجلاس ازجمله ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهور روسیه و شی جین ‌پینگ، رییس‌جمهور چین دیدار کرد.

 نشست غیرعلنی برای بررسی بازار سکه برگزار شود؛خانه‌ملت| رییس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی وضعیت بازار سکه شد. حمیدرضا حاجی‌بابایی با اشاره به اینکه سکه 2میلیون 500 هزار تومان شده است، گفت: باید دولت و مجلس در این رابطه تدبیر کنند، باید مجلس در این موقعیت جلسه غیرعلنی را داشته باشد تا دولت گزارشی از وضعیت موجود ارائه کند، نرخ سکه و دلار قابل قبول نیست. او افزود: در گزارشی که ارائه می‌شود، لازم است مشخص شود سیاست‌های بانک مرکزی در این رابطه چیست، اینکه سکوت کنیم موجب ایجاد فضای منفی در جامعه و اقتصاد می‌شود.

 نیازی به شعبده‌بازی نتانیاهو نداریم؛ایسنا| سخنگوی وزارت خارجه در ادامه گفت‌وگوی خود با خبرنگاران داخلی و خارجی در مورد ویدئوی اخیری که از سوی نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ارتباط با کم آبی در ایران و تلاش این رژیم جهت کمک به ملت ایران در راستای مبارزه با این موضوع منتشر کرده همچنین ادعاهایی که او علیه دولت ایران مطرح کرده، گفت: این‌ بار اول نیست که آقای نتانیاهو چنین کارهایی را انجام می‌دهد. او از این کارها زیاد انجام می‌دهد و بار اول نیست که از این حرف‌های بی‌ربط می‌زند. این دیپلمات ارشد کشورمان ادامه داد: قطعا مردم ایران با توانمندی‌ها و وجود قشر فرهیخته‌یی که در کشور دارد، توانایی حل و فصل مسائل خود را دارد و نیازی به این شعبده‌بازی‌ها ندارد.

 مشکل لنج ایرانی توقیف شده در بندر دوحه برطرف شده است؛برنا| سفیر کشورمان در کویت اعلام کرد که لنج توقیف شده در بندر دوحه کویت وارد آب‌های ایران شده‌ است. به گزارش کانال تلگرامی علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت، روز یک‌شنبه 13خرداد ماه مسوولان بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران به بندر دوحه کویت رفته بودند و با کارکنان شناور دیلمی در رابطه با لنج ایرانی توقیف شده در بندر دوحه گفت‌وگو و اعلام کردند که کار سرنشینان این لنج در گمرک کویت درحال پیگیری است. سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت دیروز 21خرداد اعلام کرد: الحمدالله هوا یاری کرد و لنج و سرنشینان آن کویت را ترک و وارد آب‌های ایران شدند.

 

ارسال نظر