انتقال سفارت امریکا انگیزه مضاعفی برای حمایت از قدس ایجاد کرد

۱۳۹۷/۰۳/۱۳ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۳۰۵۴
انتقال سفارت امریکا انگیزه مضاعفی
برای حمایت از قدس ایجاد کرد

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تاکید کرد: قطعا انتقال سفارت امریکا به بیت‌المقدس انگیزه مضاعفی را برای حمایت از قدس شریف ایجاد کرده است.

به گزارش ایسنا، سردار رمضان شریف رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در نشست خبری خود با بیان اینکه روز جهانی قدس سال 97 در شرایطی برگزار می‌شود که شاهد شکست فتنه داعش و تروریست‌ها که توسط امریکا، صهیونیست‌ها و حامیان منطقه آنها یاد شده هستیم، اظهار کرد: شاید مهم‌ترین حاشیه امنی که برای رژیم صهیونیستی بعد از رفتار داعش و تروریست‌ها در منطقه شامات بود، امسال پایان یافته است و شرایط جدیدی برای حمایت از آرمان فلسطین ایجاد شده است.

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس ادامه داد: یکی دیگر از ویژگی‌های روز قدس امسال جذب برتر جبهه مقاومت است که با جنگیدن، عزم و اراده منسجم توانسته نیرویی تازه را بر جبهه مقاومت ایجاد کند. درواقع توانمندی در شرایط بهتری نسبت به سال قبل قرار گرفته است.

رمضان شریف همچنین اظهار کرد: برای نخستین‌بار است که در 70 سالی که از اشغال سرزمین مقدس فلسطین می‌گذرد، شاهد نشان دادن ضرب شست قابل‌توجه و معنادار از بلندی‌های جولان به رژیم‌صهیونیستی بودیم و تمام کسانی که مسائل سیاسی و نظامی را تحلیل می‌کنند به اهمیت این اقدام واقف هستند.

او همچنین به طراحی امریکا که تحت عنوان معامله قرن مطرح شد، گفت: ما شاهد انتقال سفارت امریکای جنایتکار به بیت‌المقدس بودیم که با این اقدام امریکا در انزوا قرار گرفت اما آنچه اتفاق افتاد و مسلما این بود که همه کسانی که به میانجیگری امریکا دل بسته بودند فهمیدند که آنها حامی رژیم صهیونیستی هستند.

وی خاطرنشان کرد: ‌اطلاعات میدانی ما حکایت از مهیا شدن مردم فلسطین، صرف‌نظر از گروه‌ها بوده که آنها برای راهپیمایی روز قدس امسال و حضوری باشکوه عزم خود را جزم کرده‌اند.

 

ارسال نظر