روی موج خبر

۱۳۹۷/۰۳/۰۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۲۳۵۶

  رییس‌جمهوری از 2 هزار و 171 قهرمان تجلیل می‌کند-ایرنا| مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها اعلام کرد: مراسم تجلیل از 2 هزار و 171 نفر از مدال‌آوران و قهرمانان ورزش سال‌های 96-95 و تیم فوتسال زنان ایران امروز با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی برگزار می‌شود. سیدمحمد شروین اسبقیان دیروز افزود: این آیین ساعت 19 امروز با حضور جمعی از ورزشکاران، پیشکسوتان ورزشی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجلاس سران برپا می‌شود.

او اظهار داشت: تجلیل شوندگان، قهرمانان رقابت‌های جهان، آسیا، پاراسیایی 2017 جوانان، نابینایان، بیماران خاص، المپیک ناشنوایان، بازی‌های 2017 کشورهای اسلامی، بازی‌های آسیایی 2017 داخل سالن و هنرهای رزمی و بازی‌های آسیایی ساحلی هستند.

  تکذیب ایجاد هرگونه استان جدید-ایسنا| معاون سیاسی وزیر کشور با اشاره به برخی شایعات مبنی بر ایجاد استان‌های جدید در تقسیمات کشور گفت: هیچ‌گونه طرحی برای ایجاد استان جدید در وزارت کشور مطرح نیست و تمام شایعات در این خصوص نادرست و ناشی از تلقیات ذهنی طراحان این‌گونه مطالب است.

اسماعیل جبارزاده با تاکید بر اینکه بحث تقسیمات کشوری تابع الگوها و الزامات منطقه‌یی است، افزود: متاسفانه گاهی برخی افراد بدون لحاظ حساسیت‌های منطقه‌یی که می‌تواند باعث بروز نارضایتی‌ها و ناآرامی‌هایی شود، مطالبی را درباره تقسیمات کشوری مطرح می‌کنند که لازم است با دقت عواقب اظهارات خود را بسنجند و درنهایت برابر با قانون، وزارت کشور فصل‌الخطاب بررسی و اجرای تقسیمات کشوری بوده و هرگونه اظهارنظر در این‌گونه موارد غیرقابل اعتناست.

  فعالان محیط‌زیست بازداشت شده جاسوس نیستند-ایرنا|  معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست تاکید کرد: بررسی‌ها نشان داده است که فعالان بازداشت شده محیط‌زیستی جاسوس نبوده‌اند. عیسی کلانتری دیروز در مراسم روز جهانی تنوع زیستی در پاسخ به یکی از فعالان محیط‌زیست حاضر در این جلسه درخصوص آخرین وضعیت بازداشت‌شدگان محیط‌زیست گفت: دولت یک گروه چهار نفره متشکل از وزرای دادگستری، کشور، اطلاعات و همچنین معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری برای پیگیری وضعیت این افراد تشکیل داد. او افزود: این هیات چهار نفره به این نتیجه رسیده‌اند که این افراد بازداشت شده بدون اینکه کاری انجام داده باشند در بازداشت به‌سر می‌برند و قاعدتا باید به‌زودی آزاد شوند. رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست همچنین یادآور شد: وزارت اطلاعات نیز به این نتیجه رسیده است که هیچ مدرکی دال بر جاسوسی آنان وجود ندارد.

  ۶۱ نماینده خواستار تجدیدنظر دولت در روابط با امارات شدند-مهر| ۶۱ نماینده مجلس دهم در تذکر کتبی به رییس‌جمهور، خواستار تجدیدنظر در کلیه روابط ایران با امارات شدند. در جلسه علنی دیروز مجلس تذکر محسن کوهکن و ۶۰ نماینده دیگر به رییس‌جمهور از سوی هیات‌رییسه مجلس قرائت شد. این نمایندگان در تذکر کتبی خود به رییس‌جمهور، خواستار تجدیدنظر در کلیه روابط ایران با امارات متحده عربی به‌دلیل موضع‌گیری این کشور علیه کشورمان در حمایت از وزیر امور خارجه امریکا شدند. گفتنی است وزیر امور خارجه امریکا روز گذشته در اظهارات ضدایرانی خود با برشمردن شروطی برای لغو تحریم‌ها، کشورمان را متهم به حمایت از تروریسم کرد.

 

 

ارسال نظر