نامه نمایندگان مجلس به مقام معظم رهبری

۱۳۹۷/۰۲/۲۰ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۴۵۲

دیروز نمایندگان مجلس در نامه‌یی به مقام معظم رهبری تاکید کردند که در صورت محروم ماندن ملت ایران از دستاوردها و منافع توافق هسته‌یی قطعا مجلس دولت را مکلف خواهد کرد تا با اقدام متقابل و سخت، دشمن را از عهدشکنی پشیمان کند.

به گزارش خانه ملت، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نامه به مقام معظم رهبری اظهار بی‌اعتمادی کامل به دولت عهدشکن امریکا را صریحا اعلام و تاکید کردند تحت هیچ شرایطی به دشمنان اجازه نخواهند داد که از نجابت ملت ایران سوءاستفاده کنند تا خواسته‌های نامشروع به کشور تحمیل شود، متن نامه به این شرح است:

 بسم‌الله الرحمن الرحیم

 رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته

سلام علیکم

پذیرش برجام توسط ملت بزرگ ایران اهداف مهمی را دنبال می‌کرد که رفع تحریم‌ها و گشایش در اقتصاد کشور جزو مهم‌ترین آنهاست. متاسفانه باوجود پایبندی اکید جمهوری اسلامی ایران به مفاد برجام، طرف مقابل و به‌خصوص دولت پیمان‌شکن ایالات متحده امریکا از ابتدای انعقاد این معاهده مهم، همه تلاش خود را برای محروم کردن ملت ایران از دستاوردهای برجام به کار بسته و اخیرا آقای ترامپ بحث خروج امریکا از برجام را مطرح کرده است. ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عنوان فرزندان و سربازان حضرتعالی با گرایش‌های مختلف سیاسی، ضمن بیعت مجدد با آن رهبر بزرگوار و اظهار بی‌اعتمادی کامل به دولت عهدشکن امریکا صریحا اعلام می‌کنیم که تحت هیچ شرایطی به دشمنان کشور اجازه نخواهیم داد که از نجابت ملت ایران سوءاستفاده کرده و خواسته‌های نامشروع خود را به کشور ما تحمیل کنند. برجام نتیجه تلاش‌های پیگیر دولت محترم و دستگاه دیپلماسی متعهد کشور است و اگر قرار باشد ملت ما از دستاوردها و منافع آن محروم بماند، قطعا مجلس شورای اسلامی، دولت محترم را مکلف خواهد کرد با اقدام متقابل و سخت، دشمن را از عهدشکنی پشیمان کند. در پایان ضمن تاکید مجدد بر وحدت و همدلی همه قوای کشور از رییس‌جمهور محترم، وزیر محترم امور خارجه و مذاکره‌کنندگان عزیز کشورمان که در روزهای اخیر، مواضع ملت ایران در نفی هرگونه مذاکره مجدد روی برجام را به صورت شفاف و قاطعانه اعلام داشته‌اند، تشکر می‌کنیم.

 

ارسال نظر