ایران، امریکا را از بازی سیاسی در زمینه برجام پشیمان خواهد کرد

۱۳۹۷/۰۲/۱۷ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۲۱۲۲۰
ایران، امریکا را از بازی سیاسی در زمینه برجام پشیمان خواهد کرد

مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل با تاکید بر اینکه در صورت خروج امریکا از برجام، ایران متناسب با شرایطی که آنها تحمیل کنند مقابله خواهد کرد، گفت: دست ایران برای هر نوع تصمیمی که در رابطه با مساله هسته‌یی گرفته شود، باز است.

به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ولایتی در حاشیه بازدید از غرفه مجمع جهانی بیداری اسلامی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب با تاکید بر اینکه مساله اصلی منطقه فلسطین است، گفت: کاری که رییس‌جمهور امریکا در جهت انتقال سفارت امریکا به قدس قصد دارد انجام دهد در حقیقت یک اعلامیه بالفور شماره 2 است.

او تصریح کرد: در اوایل قرن بیستم هم بعضی از خائنین منطقه با نظر انگلیسی‌ها در جهت اشغال فلسطین توسط صهیونیست‌ها همراهی کردند و امروز نیز برخی دیگر و مشخصا رژیم سعودی با امریکا برای انتقال سفارت به بیت‌المقدس همراهی می‌کند. ولایتی تصریح کرد: همانطور که نوعی انتفاضه شروع شده تحت عنوان انقلاب بازگشت این موضوع ادامه می‌یابد اما بدون تردید رژیم صهیونیستی رو به زوال است و با دخالت‌هایی هم که در سوریه و برخی کشورهای دیگر در منطقه انجام می‌دهد، سقوط اسراییل را به تعویق نمی‌اندازد. این عضو هیات نظارت بر برجام همچنین در رابطه با گزینه‌های احتمالی ایران برای واکنش نسبت به اقدام امریکا جهت خروج از برجام هم گفت: دست ایران باز است برای هر نوع تصمیمی که در رابطه با مساله هسته‌یی گرفته شود.

 

 

ارسال نظر