روی موج خبر

۱۳۹۶/۱۲/۲۸ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۹۰۲۶

 لغو دیدار‌های ظریف به‌دلیل کسالت؛ ایسنا| سخنگوی وزارت خارجه گفت: کلیه برنامه‌ها و دیدارهای روز شنبه و یک‌شنبه ظریف به‌دلیل کسالت لغو شد. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه اظهار داشت: باتوجه به تداوم کسالت شدید دکتر ظریف وزیر امور خارجه که از شنبه آغاز و منجر به بستری شدن چند ساعته ایشان در بیمارستان شد و نیز نیاز به استراحت مطلق طبق تجویز پزشک معالج، کلیه برنامه‌ها و ملاقات‌های دو روز گذشته ایشان ازجمله دیدار با همتای عمانی یوسف بن علوی لغو شد.

 آنفلوآنزای فوق‌ حاد پرندگان مهار نشده است؛خانه‌ملت| رییس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: بیماری آنفلوآنزای فوق‌ حاد پرندگان نه ‌تنها مهار نشده بلکه در ماه‌های اخیر روبه افزایش بوده و سازمان دامپزشکی به‌دنبال اجرای طرح واکسیناسیون است. علی اکبری با اشاره به اینکه به احتمال زیاد واکسیناسیون آنفلوآنزای پرندگان در سال آینده آغاز می‌شود، افزود: این بیماری به‌عنوان یک تهدید همچنان باقی است و آثار آن بر تولید محصولات مرغ تخم‌گذار در کشور مشهود بود، این بیماری یک عامل خطرزا برای انواع پرندگان است که می‌تواند مرغ گوشتی را نیز تهدید کند.

 توصیه روزنامه امریکایی «پمپئو»؛ایسنا| روزنامه واشنگتن‌پست در گزارشی با اشاره به گزینه‌ پیشنهادی رییس‌جمهور امریکا برای وزارت امور خارجه نوشت: در صورت خروج واشنگتن از توافق هسته‌یی ترامپ دیگر قادر نخواهد بود پیونگ‌یانگ را به محدود کردن برنامه هسته‌یی‌اش متقاعد کند. در ادامه این گزارش آمده است: فاجعه این است که جهان در حال حاضر به اندازه کافی با بی‌ثباتی مواجه است و نیازی نیست که دولت بحران بیشتری ایجاد کند. پمپئو باید بداند که وظیفه او به‌عنوان وزیر خارجه این است که مشکلات را حل کند نه اینکه آن را تولید کند. وی در این راستا باید توافق هسته‌یی با ایران را حفظ و وقتش را صرف کره‌شمالی کند. پمپئو باید بداند که در این شرایط توافق هسته‌یی ارزش حفظ کردن را دارد.

 

ارسال نظر