ادعای دعوت برخی نمایندگان از سوی سخنگوی دولت کذب محض است

۱۳۹۶/۱۲/۲۱ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۸۵۴۲

ادعای یکی از نمایندگان مخالف دولت درباره دعوت حزب اعتدال و توسعه از برخی نمایندگان مجلس ازجمله استیضاح‌کنندگان سه وزیر دولت اقدامی مصداق بداخلاقی سیاسی و کذب محض است. یکی از نمایندگان مجلس در گفت‌وگو با برخی پایگاه‌های خبری مدعی دعوت نوبخت از نمایندگان مجلس برای مذاکره و لابی قبل از جلسه استیضاح در محل سازمان برنامه و بودجه شد درحالی که بررسی‌ها نشان می‌دهد وی با قلب واقعیت و تحریف اصل موضوع به تشویش اذهان عمومی پرداخته است.

 اصل ماجرا چیست؟

رمضانعلی سبحانی‌فر مسوول کانون نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه، در این رابطه گفت: اعضای این کانون جلسات منظمی را با مسوولان برگزار می‌کنند و در همین راستا بنده به‌عنوان مسوول کانون نمایندگان عضو حزب اعتدال و توسعه طی نامه‌یی از اعضا دعوت کردم برای بحث و تبادل‌نظر درباره مسائل روز در جلسه‌یی شرکت نمایند. وی افزود: به‌دلیل فاصله اندک سازمان برنامه و بودجه و مجلس شورای اسلامی و حجم پرترافیک کارهای پایان سال، تصمیم گرفتیم جلسه نوبت ۲۱ اسفند در محل این سازمان و با حضور برخی مسوولان برگزار شود. سبحانی‌فر همچنین گفت: از وزرای مورد استیضاح هم از طریق معاونت‌های پارلمانی آنها دعوت کردیم تا در صورت امکان در این نشست حاضر و به سوالات نمایندگان پاسخ دهند. وی بار دیگر تاکید کرد: این دعوت با امضای بنده از اعضای کانون نمایندگان حزب انجام شده و ادعای یکی از همکاران درباره دعوت نوبخت از نمایندگان استیضاح‌کننده و برخی مطالب دیگر کذب محض است.

 

 کذب محض است

دفتر سخنگوی دولت ادعای مطرح شده از سوی نقوی‌حسینی درباره دعوت از برخی نمایندگان مجلس ازجمله استیضاح‌کنندگان سه وزیر دولت را ازسوی نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت کذب محض خواند و این ادعا را مصداق بداخلاقی سیاسی دانست.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی، مدعی شده است که نوبخت از نمایندگان مجلس برای مذاکره و لابی قبل از جلسه استیضاح دعوت به‌عمل آورده که بدین وسیله این ادعا تکذیب شده و متاسفانه این نماینده محترم با قلب واقعیت و تحریف اصل موضوع به تشویش اذهان عمومی پرداخته است.

 

ارسال نظر