شاهد دو جریان برای شل حجابی و عادی کردن آن هستیم

۱۳۹۶/۱۲/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۷۹۱۳
شاهد دو جریان برای شل حجابی و عادی کردن آن هستیم

خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران تاکید کرد: در هفته‌های گذشته شاهد دو جریان بوده‌ایم. یک جریان، ترویج بدحجابی، شل‌حجابی و بی‌حجابی است و جریان دیگر که می‌خواهد این مسائل را عادی کرده و تئوریزه کند. این جریان گناهش بدتر از بدحجاب‌ها و بی‌حجاب‌هاست.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سیداحمد خاتمی ظهر دیروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به مساله حجاب گفت: در هفته‌های گذشته شاهد دو جریان بوده‌ایم. یک جریان، ترویج بدحجابی، شل‌حجابی و بی‌حجابی است و جریان دیگر که می‌خواهد این مسائل را عادی کرده و تئوریزه کند. این جریان گناهش بدتر از بدحجاب‌ها و بی‌حجاب‌هاست.

او ادامه داد: این افراد قانون را زیرسوال می‌برند. این جماعت اگر قدرت پیدا کنند به حجاب اختیاری هم می‌گویند نه کما آنکه قبله آمال آنها اروپاست. صحبت از حجاب اجباری و غیراجباری نیست، صحبت از قانون خداست. همه فقها می‌گویند حجاب از ضروریات دین است. البته خانم‌های متدین ما گوش به حرف‌های این افراد نمی‌دهند. خاتمی اضافه کرد: مسوول محترمی می‌گوید در عرصه دفاعی از کسی اجازه نمی‌گیریم و هر چیز برای کشور لازم باشد آن را تهیه می‌کنیم و موشک هم می‌سازیم که موضع ستودنی است. بانک مرکزی در بخشنامه‌یی می‌گوید ثبت سفارش با دلار امریکا ممنوع است. بارک‌الله.

 

ارسال نظر