روی موج خبر

۱۳۹۶/۰۹/۱۲ - ۰۰:۰۰:۰۰
کد خبر: ۱۱۲۱۰۲

 رییس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد؛پاد| رییس‌جمهور در نامه‌یی به وزارت دادگستری ۲ قانون مصوب مجلس شورای اسلامی را جهت اجرا ابلاغ کرد. به گزارش ایلنا، بر این اساس در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران «قانون معاهده معاضدت دو جانبه در امور کیفری بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری کره» و «قانون موافقتنامه انتقال محکومین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان» جهت اجرا به وزارت دادگستری ابلاغ شد.

 اهمیت افتتاح بندر شهید بهشتی در توسعه منطقه‌ای؛ایرنا| وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار همتای هندی خود تاکید کرد: افتتاح بندر شهید بهشتی چابهار نشان‌دهنده اهمیت این بندر در توسعه منطقه‌یی با دیگر کشورهای جهان است. محمدجواد ظریف دیروز در دیدار سوشما سواراج، وزیر امور خارجه هند به روابط خوب و رو به گسترش دو کشور اشاره کرد و گفت: افتتاح بندر شهید بهشتی چابهار علاوه بر تقویت همکاری‌های دو جانبه و منطقه‌یی نشان‌دهنده اهمیت این بندر در توسعه منطقه‌یی و راه‌های ارتباطی کشورهای آسیای مرکزی با دیگر کشورهای جهان از طریق دریای عمان و اقیانوس هند است. سوشما سواراج، وزیر امور خارجه هند نیز در این دیدار بر اهمیت روابط با جمهوری اسلامی ایران و لزوم تعمیق و گسترش آن تاکید کرد.

 اسامی بدهکاران بزرگ بانک سرمایه منتشر شد؛برنا| محمود صادقی، نماینده تهران پس از اولتیماتوم 48ساعته اسامی بدهکاران بانک سرمایه را منتشر کرد. محمود صادقی که روز گذشته هشدار داده بود در صورت بی‌توجهی بدهکاران بانک سرمایه لیست آنها را منتشر می‌کند دیروز یک لیست از بدهکاران بانک سرمایه را در کانال تلگرام خود منتشر کرد. به گفته محمود صادقی بدهی این افراد نزدیک به 7هزارمیلیارد تومان است.

 تشکیل جلسه با رییس‌جمهور به مناسبت روز دانشجو؛ایلنا| منصور غلامی، وزیر علوم درباره لیست ۱۰۰نفر از اصولگرایانی که مسوولان دانشگاه آزاد در اختیار دانشگاه‌های خود قرار داده‌اند تا در ۱۶ آذر(روز دانشجو) سخنرانی کنند، گفت: چنین کارهایی معقول نیست. معتقدم نباید برای دانشجویان دانشگاه آزاد محدودیت وجود داشته باشد. دانشجویان دانشگاه آزاد هم مثل بقیه دانشجویان باید افکار، نظرات و سخنان احزاب، گروه‌ها و جناح‌های مختلف را بشنوند. ما باید به دانشجویان اجازه بدهیم خودشان قضاوت و انتخاب کنند.

 بهترین راه‌حل اختلافات با ایران گفت‌وگو است؛ایسنا| وزیر خارجه قطر در یک سخنرانی گفت: اختلافاتی با ایران داریم اما بهترین راه غلبه بر این اختلافات گفت‌وگو است. محمدبن عبدالرحمن، وزیر خارجه قطر در یک سخنرانی در کنفرانس گفت‌وگوهای مدیترانه‌یی در شهر رم گفت: یک توافق خلیجی وجود دارد که بهترین وسیله برای غلبه بر اختلافات با ایران گفت‌وگو است. وی افزود: با ایران اختلافاتی داریم اما این اختلافات نباید به سطح مقابله و جنگ برسد.

 

ارسال نظر